امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ارتباط نامربوط

مهرنوش صفایی کتاب ارتباط نامربوط را در ژانر رمان روانشناسی بر اساس داستانی حقیقی نوشته و به انواع ارتباطات نامربوط بین زن و مرد می پردازد.

گاهی دو نفر با هم در ارتباط اند، اما از نظر فرهنگ خانوادگی با یکدیگر تفاوت دارند، گاهی از نظر سن با هم مرتبط نیستند و گاهی هم از نظر جایگاه اجتماعی با هم سازگاری ندارند. صفایی کتاب ارتباط نامربوط را از نتیجه ی تحقیقات روانشناسی موردهای عینی که برای مشاوره به او مراجعه داشته اند، تالیف کرده است.

گزیده کتاب ارتباط نامربوط 

رؤیا از دیدن ویلای سفید لب آب حسابی جا خورد. فکرش را هم نمی کرد من چنین بهشت بَرینی داشته باشم. مخصوصاً از دیدن اتاق هایی که ویوی پنجره شان دریا و ساحل بود و بیشتر از آن، از دیدن حیاط سرسبز و مشجر ویلای سفید که در نهایت به آغوش آبی دریا ختم می شد، حسابی هیجان زده شد. مش حیدر هم خدایی کم نگذاشته بود… هرچی چراغ و آب نما و نورپردازی مخفی و غیرمخفی روزی توی ساختمان این ویلا کار شده بود، همه را باهم روشن کرده بود. دست آخر هم یک میز شام مفصل برایمان لب آب تدارک دیده بود… کباب چنچه و دل و جگر، با ماست محلی و دوغ و ترشی و کلم شور و نان تازه سنگک!! نمی دانم کی وقت کرده بود این همه غذا را تهیه و تدارک ببیند! کی رفته بود خرید؟! کی پخته بود؟ کی رُفته بود؟! خدایی من که سر از کارش درنیاوردم!

حالا هم ایستاده بود گوشه ایوان و داشت با چشم های ریز شده و لب های درهم غنچه شده، حالت صورت متعجب و حیرت زده رؤیا را برانداز می کرد. بالاخره رؤیا با ذوق گفت: «عجب جای رؤیایی و دنجی… جون می ده واسه اینکه بیای اینجا اتراق کنی و کتاب بنویسی!» با لبخند عاشقانه ای از ته دل گفتم: «کاش واسه یه بار هم که شده، تو بیای اینجا اتراق کنی و کتاب بنویسی!»

صفحات کتاب :
520
کنگره :
PIR8134‭ /ف3456‏‫‭‮الف‬37 1397
دیویی :
8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
5119059
شابک :
978-964-236-934-8‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه ارتباط نامربوط