امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
کتاب محل یک رستوران موفق نوشته لورا آرداسر به بیان ۳۶۵ رمز موفقیت برای کسب درآمد بیشتر در رستوران می پردازد.

انتخاب مکان مسئله ای نیست که به سرعت و از روی بی توجهی انجام گیرد. البته کار خیلی دشواری هم نیست، ولی یافتن و تأمین کردن یک موقعیت مکانی خوب پروسه ای است که نیاز به یک سرمایه گذاری زمانی و انجام تحقیقات و بررسی های دقیق دارد. به یاد داشته باشید، انتخاب یک محل نامناسب اتفاقی نیست که به راحتی قابل رفع و رجوع باشد شما می توانید برنامه های بازاریابی یا طرز تهیهٔ سس مخصوصتان را عوض کنید، ولی تغییر مکان مقولهٔ دیگری است!

اگرچه پروسهٔ مکان یابی بسیار متغیر است و بستگی به این دارد که شما بخواهید عملکرد خودتان را با اضافه کردن تجهیزات جدید به موقعیت مکانی فعلی، توسعه دهید یا این که برای اولین بار در جستجوی یک مکان مناسب برای شروع کارتان باشید، در هر صورت اصول کلی مکان یابی یکسان است.

خبر خوب این است که شما در حال حاضر اولین قدم خود را جهت انجام تحقیقاتتان برداشته اید! این کتاب راهنما به شما کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز برای یافتن مکان مناسب را در اختیار داشته باشید و شما را در پروسهٔ "یافتن، مذاکره کردن و تأمین بهترین موقعیت مکانی برای رستوران تا کسب حداکثر سود ممکنه" هدایت می نماید.

در بخشی از کتاب محل یک رستوران موفق (Restaurant site location) می خوانیم:

اگر می خواهید کار جستجوی خود را برای یافتن یک مکان جغرافیایی خیلی بزرگ شروع کنید، ابتدا لازم است که به دنبال بزرگ ترین ناحیه ها و منطقه ها باشید و بعد تمرکزتان را معطوف به یک مکان خاص نمائید. اگر برای یک شرکت کار می کنید، به طور حتم اطلاعات زیادی از بازار در اختیار دارید که شامل داده هایی دربارهٔ عوامل مؤثر برای بهتر شدن نوع کار شما می باشد. هر چند اگر شما تنها مالک محل می باشید، تصور کنید که در اختیار گرفتن یک فضای بزرگ در چنین ناحیه ای تا چه حد می تواند کار سخت و ترسناکی باشد! در اینجا برخی پیشنهادات برای کمک بیشتر به یافتن مکان بهتر در مراحل اولیه داده شده است.
صفحات کتاب :
138
کنگره :
‏‫TX۹۱۱/۳‭‬‭ /ت۷‏‫‬‮‭آ۴ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۴۷/۹۵۰۶۸۱
کتابشناسی ملی :
4058206
شابک :
978-600-9653-91-1
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه محل یک رستوران موفق