امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رازهایی درباره ی عشق

کتاب رازهایی درباره ی عشق اثر باربارا دی آنجلیس و ترجمه هادی ابراهیمی به این منظور نگاشته شده که به شما بیاموزد چگونه عشق بورزید و چگونه موهبت عشق را همواره زنده نگه دارید.

 کتاب رازهایی درباره ی عشق درباره روابط جنسی نوشته نشده، بلکه به این منظور نگاشته شده که روابط جنسی را به عشق و مهرورزی، آمیزه جنسی را به عشق ورزی، لذت را به شور و وجد و رفاقت را به اتحاد و یگانگی بدل کند. کتاب رازهایی درباره ی عشق (How to make love all the time) به شما خواهد آموخت چگونه مدهوشی و لذت روابط جنسی را به نحو شایسته تجربه کنید.

عشق ورزی فقط یک عمل صرف فیزیکی نیست، بلکه می تواند کیفیت و ویژگی تجربیات هر روزه و هر لحظه زندگی شما باشد، حال با کسی رابطه داشته باشید یا نداشته باشید. این کتاب شما را به سفری مهیج درباره اسرار و گوشه های پنهان عشق خواهد برد. شما با آنچه خواهید آموخت، یک قدم به تحقق رؤیاهای خود نزدیک تر خواهید شد.

تجسم کنید با همسرتان که بسیار نیز دوستش دارید مشغول گفت وگو هستید و احساس امنیت، گرما و سر زندگی می کنید. احساسی باشکوه از امنیت، اطمینان خاطر و خودباوری سراسر وجودتان را لبریز کرده است. شما احساس می کنید در جایگاه درستی قرار دارید، کاری درست انجام می دهید و با فردی مناسب هستید هیچ فاصله ای میان شما نیست. گویی تنها یک قلب واحد در سینه هر دوی شما می تپد. شما عاشق همسرتان هستید و به خود نیز عشق می ورزید؛ همچنین عاشق زندگی، حیات و سراسر هر آنچه زنده است، هستید.

معاشقه و عشق ورزی شاید عمیق ترین و اغنا کننده ترین احساس در انسان باشد. هنگام معاشقه و عشق ورزی فاصله و جدایی میان شما و معشوق از میان برداشته شده و آنچه تجربه می کنید نه تنها فراتر از لذت نزدیکی و صمیمیت مطلق، بلکه تجربه در هم آمیختن با معشوق است. در این حالت به ناگهان خلقت و تمام هستی، معنا و مفهوم پیدا می کنند و شما در می یابید چرا و برای چه این جا روی این کره خاکی هستید. آن گاه همه هستی بسیار ساده و قابل فهم می شود.

آری، عشق ورزی نیز موهبتی جز این نیست. شاید تنها دلیل خیالبافی ها، رؤیاپردازی ها و جست وجوی بی وقفه تمام انسان ها برای همسر ایده آل یا همان گمشده همیشگی نیز تنها تجربه لحظاتی از این حالت «بودن» است. جهان و جهانیان این رؤیای شما را با فیلم ها، کتاب ها، روزنامه ها، مجلات، نمایش های تلویزیونی، آگهی های تجاری و تبلیغاتی نیز تشویق و تأیید می کنند. تمام این عوامل فقط حاوی و در بردارنده یک پیام برای شما هستند: «زندگی، عشق و دیگر هیچ». عشق ورزی تجربه ای شگفت انگیز، کامل، ایده آل، بی عیب و نقص و فراموش ناشدنی است.

اما این واکنش خیال انگیز شما روی دیگری نیز دارد: طرد و ترک شدن از جانب فردی که در سوی دیگر رختخواب خفته! ترس از این که به او نزدیک شوید و او شما را پس زند، یأس و سرخوردگی ناشی از این که بخواهید با یکدیگر باشید اما مشغله های زندگی این اجازه و امکان را به شما ندهد! وحشت از این که ندانید در سر و دل همسرتان چه می گذرد! ترس از این که دل و قلب خود را به روی شما ببندد و با شما سرد شود، دروغ بگوید، قالتان بگذارد و شما را ترک کند.

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) روان شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینه رشد شخصی است. آثار باربارا از پرفروش ترین کتاب های روانشناسی است که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده است.

گزیده کتاب رازهایی درباره ی عشق 

می توان گفت نسل والدین ما به مراتب زندگی ساده تری داشتند. با این حال ازدواج و بچه دار شدن تنها انتخاب های قابل قبول به حساب می آمدند. فقط طی بیست یا سی سال گذشته زن ها و مردها حق انتخاب پیدا کرده یا در ازدواج کردن یا نکردن آزادی عمل یافتند. حتی نسل جدید نیز این آزادی را دارد تا با فردی ارتباط داشته باشد بی آنکه ازدواج کند. استفاده رو به گسترش از روش های جلوگیری از حاملگی، تغییر خلق وخو و اخلاقیات، مطرح شدن برابری حقوق زن در کار و شغل و... تمام این فاکتورها نقشی بسزا در تحول روابط و نیز ضروریات اقتصادی و تعهدات اجتماعی و مذهبی ایفا کرده، به نحوی که آن را به انتخاب های کاملا شخصی مبدل کرده است.

صفحات کتاب :
515
کنگره :
‏‫‭‬‭HQ734‏‫‭‬‭‬‭‭/د9چ8 1395‬
دیویی :
306/810973
کتابشناسی ملی :
4542759
شابک :
978-964-412-037-4‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه رازهایی درباره ی عشق