کتاب مدافعان حرم (چاپی و pdf)

زندگی نامه و خاطرات چهل شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) به همراه زندگینامه، کرامات و عنایات حضرت زینب(س)

امتیاز
5 / 5.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 27,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
25,000
15%
ت 21,250
نظر شما چیست؟

اولین کتاب مدافعان حرم برگرفته از زندگینامه و خاطرات چهل شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) به همراه زندگینامه، کرامات و عنایات این بانوی مکرمه است.

کتاب مدافعان حرم

اولین کتاب مدافعان حرم برگرفته از زندگینامه و خاطرات چهل شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) به همراه زندگینامه، کرامات و عنایات این بانوی مکرمه است. در این کتاب خاطرات شهدایی از هشت ملیت اعم از ایرانی، لبنانی، افغانستانی، کانادایی، پاکستانی، آفریقایی، عراقی و سوری آمده است.

برشی از متن کتاب

علیرضا توسلی ملقب به «ابوحامد » یکی از شجاعترین فرماندهان میدانی نبرد سوریه بود. او در سال‌های اخیر با سازماندهی رزمندگان افغانستانی از سراسر جهان به خیل مدافعان حرم آل الله پیوست و به عنوان فرمانده «لشکر فاطمیون » )لشکر مخصوص رزمندگان افغانستانی حاضر در نبرد سوریه( انتخاب شد.

این فرمانده دلاور در اسفند 1393 و در ایام فاطمیه به شهادت رسید، ابوحامد به عنوان یکی از قابل اعتمادترین فرماندهان میدانی نبرد، مورد وثوق سردار سلیمانی شناخته می شد. ایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشت. او از 15 سالگی در کردستان بود و تا پایان جنگ دوشادوش برادران ایرانی خود حماسه ها آفرید. وی در دوران ظلم طالبان نیز با آن‌ها جنگیده بود. یکی از رزمندگان مدافع حرم می گوید: «پارسال در موکب حرم حضرت زینب 3 داشتم با دوستم صحبت می کردم. ناگهان حرفش را قطع کرد و داد زد: سلام دلاور، سلام فرمانده. دیدم دوید رفت و مردی را بغل کرد که دستش به گردنش آویزان بود و شبیه برادران افغان بود. بعد آوردش داخل موکب و برایش چای آورد. مرد هم با تواضع خاصی چای رو خورد و مثل آدم‌های خجالتی خداحافظی کرد و رفت زیارت.

گفتم این شخص که بود؟ گفت آقای توسلی، فرمانده دلاور فاطمیون. می گفت در بزرگیش همین بس که در یک عملیات که چند گردان با هم عملیات کرده و همه گردان‌ها بجز گردان فاطمیون شکست خورده بودند، از حاج قاسم سلیمانی سؤال شد که نبرد را ادامه دهیم یا عقب نشینی کنیم. حاج قاسم پاسخ جالب توجهی داده و پرسیده بود: آقای توسلی در عملیات هست؟ پاسخ دادیم: بله به عنوان فرمانده گردان فاطمیون عمل می‌کند. حاج قاسم پاسخ داده بود: پس ادامه بدهید که انشاالله پیروزید.

خرید کتاب مدافعان حرم

در فراکتاب علاوه بر دانلود کتاب مدافعان حرم نسخه الکترونیک امکان خرید نسخه چاپی کتاب هم فراهم شده است.

دیویی :
‫‭297/974
کتابشناسی ملی :
3901978‬
شابک :
978-600-7841-05-1
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
224
کنگره :
‫‬‮‭BP52/6‫‭/م365 1394

کتاب های مشابه مدافعان حرم