امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
در کتاب حاضر، از مطالب آموزشی سایت مفید و معتبر در زمینه طراحی صفحات وب و نیز تجربیات مولف/مترجم کتاب استفاده شده است. کتاب حاضر، اولین جلد از سلسله کتب مدرسه ­ی طراحی وب است که به آموزش مباحث HTML و CSS اختصاص یافته است. اولین قدم برای علاقمندان به طراحی صفحات وب، یادگیری چیستی HTML و نیز عناصر و ابزارهای کار با آن می باشد. توسط HTML می توان محتوای سایت را ایجاد کرد. جدیدترین نسخه HTML یعنی HTML5 نیز به طور کامل توسط کتاب حاضر پوشش داده شده است.
در بخش دوم کتاب نیز، چگونگی نمایش محتوای ایجاد شده توسط عناصر HTML آموزش داده است که به طور کامل به CSS و جدیدترین نسخه آن، CSS3 که به آن هم مفصلاً توجه گردیده، اختصاص یافته است. در هر دو بخش HTML و CSS، آموزش های کاربردی زیادی ذکر شده که مسلماً به ایجاد تصویری ذهنی از آنچه درس به آن می پردازد، کمک می کند. سعی کنید مثال های گفته شده را در سیستم خود نیز به طور عملی انجام دهید. این کتاب برای تمامی دانش آموزان، دانشجویان و علاقمندان به طراحی سایت مناسب بوده و می تواند سکویی برای شروع به کار در این زمینه پرطرفدار، جذاب، اشتغال زا و پرسود باشد.

لازم به ذکر است که با عنایت پروردگار در آینده ای نزدیک جلد دوم کتاب که شامل دروس javascript، jquery و php می باشد، به رشته تحریر درخواهد آمد.
صفحات کتاب :
514

کتاب های مشابه مدرسه ی طراحی وب( جلد اول)