امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000
نظر شما چیست؟
با خواندن این کتاب می توانید به خود و فرزندتان کمک کنید که به دور از هیاهوی روزانه و مسائل آن یک خواب خوب را تجربه کنید، به طوری که این عادت به بهترین ساعات عمر تبدیل شود.

مطالبی که در صفحات این کتاب خواهید خواند برگرفته از مقالات گوناگونی است که در زمینه خواب توسط نویسندگان، سخنرانان بزرگ و روانشناسان منتشر شده. این محتوی به گونه ای تنظیم گشته که به خواننده کمک می کند، افکار روزانه خود را آرام کرده و به خواب خوش فرو رود.
گفته می شود ما با همان افکاری که آخرین بار قبل از خواب از سر گذرانده ایم صبح ها بیدار می شویم. بسیاری از ما شب ها با ذهنی انباشته از تصاویری که در برنامه های تلویزیونی دیده ایم، نگرانی روز گذشته و دلواپسی های روز آینده به خواب می رویم. حتی تعداد بسیاری از ما شب ها اصلاً قادر به خوابیدن نیستیم. مراقبه شبانه به ویژه برای رفع این کاستی توصیه می گردد.
مراقبه به طور کل فنون تسلط بر ذهن است. به گفته منتقدان این روش، هدف مراقبه تربیت و کنترل ذهن توسط تکنیک های درون گرانه برای رسیدن به شادی، آگاهی و آرامش عمیق و طولانی است. مراقبه راهی موثر برای تسلط به خویشتن، رفع اضطراب های روزانه می باشد.
بسیاری در کشور های غربی به خصوص در کشور های سردسیر در اثر سرما در زمستان و نداشتن انگیزه های لازم دچار افسردگی می شوند، از این رو با استفاده از روش مراقبه شرقی و با الگو برداری توانسته اند از این مهم در زندگی خود بهره جویند. تحقیقات روانپزشکی در کشورهای همانند ژاپن، تایلند و هند نشان داده است که در این کشورها یک باور اصلی وجود دارد و آن این است که "راهی برای رسیدن به خوشبختی وجود ندارد و خوشبختی همان راه است. "
که بر همین اساس و باور آن ها معتقدند پیمودن راه زندگی به روش شرقی در کشورهای شرقی راهی آسوده تر است.
صفحات کتاب :
49
کنگره :
BF1071‏‫‬‭‭/ز9م8 1392
دیویی :
154/6
کتابشناسی ملی :
1‎9‎7‎3‎4‎8‎9‬
شابک :
‭978-600-6823-26-3
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه موسیقی و خواب های رنگی