3.8 امتیاز
13 نفر

خدمات پس از فروش

نوع اثر : کتاب

ناشر : پادکست بازاریابی ایران

نویسنده :

تعداد صفحات نسخه چاپی : 6

دریافت این اثر

کتاب صوتی رایگان

خلاصه اثر

دکتر پرویز درگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت TMBA که در حوزه های آموزش مشاوره – تحقیق، و نشر مباحث Marketing در بازار های داخلی و بین المللی فعالیت می کند.

عضو هیأت علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی
صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار (ششمین سال انتشار)
مدیر مسئول انتشارات بازاریابی
مؤسس و مدیرعامل آموزشگاه بازارسازان (با مجوز سازمان فنی و حرفه ای)
مشاور فعلی بنگاه های اقتصادی معتبر در بازارهای مصرفی و صنعتی نظیر فرآورده های لبنی رامک – شرکت بازرگانی خودروی الدورا – شرکت ابزارهای صنعتی رونیکس - شرکت مواد غذایی نان البرز- شرکت تجهیزات ساختمانی ورق کار- شرکت صنایع غذایی مهیا پروتئین
ارائه مباحث اقتصادی و بازاریابی روز ایران در صدا و سیما: شبکه تهران، رادیو تجارت، رادیو جوان، رادیو گفتگو ...

کتاب صوتی

رایگان

حجم : 8.6 مگا بایت

طول صدا : 18 دقیقه

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 6

کاربر گرامی، برای مطالعه این کتاب ابتدا می بایست نرم افزار کتابخوان فراکتاب را دانلود و نصب نمایید.جهت دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دریافت نسخه iOS دریافت نسخه اندروید

موضوعات

فهرست

خدمات پس از فروش
هزینه روانی
خدمات حین فروش
خدمات بدون فروش
فراخوان های شرکت
راهکارهایی برای توجه بیشتر تولید کنندگان به تولیدشان و رعایت اصول

محصولات مشابه

بیشتر