امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
در کتاب «100 ایده بزرگ کسب و کار» از شرکت های پیشرو و موفق از سراسر جهان، ایده ها و تجربیات خاص و نوآورانه ای برای مدیریت موفق کسب وکارها مطرح شده است که مطمئناً برای شرکت ها و صنایع ایرانی هم قابل استفاده هستند. طبق تجربه مترجمین، از بیشتر موارد مطرح شده در این کتاب تاکنون نمونه واضح و عمل شده کم تر در کشور ما مشاهده شده است و این امر فضا را برای شرکت های نواندیش در استفاده از این تجربیات فراهم می کند.

راه اندازی و ایجاد کسب و کار نو، و مدیریت و هدایت آن به سوی موفقیت و کسب درآمدهای بیشتر، در سرفصل دوره های آموزشی مختلفی در کشور تدریس می شود. اما آن چه در این میان نادیده گرفته می شود، فنون و شگردهای خاصی است که در هر بازار باید به کار برد تا متناسب با وضعیت آن بازار، کسب و کار را با شادابی و وضعیت مالی مناسب اداره کرد.

در هر کشوری و در هر شرایطی، برخی کسب وکارها اقدام به ابداع روش های خاصی می کنند که باعث موفقیت آن کسب وکار می شود. در عین حال همه شرکت ها فرصت کافی برای ابداع روش های جدید ندارند و نیازی هم نیست که هر کسب وکاری به فکر ابداع روش های نو باشد. تقلید از نوآوری های دیگران، خود می تواند باعث موفقیت های بزرگ شود، خصوصاً اگر این تقلید قبلاً در کشوری آزموده شده باشد و بخواهد در یک کشور دیگر تجربه و پیاده شود.
صفحات کتاب :
304
کنگره :
HF5386‏‫‬‭/ک913ی8 1391
دیویی :
‏‫‬‭650/1
کتابشناسی ملی :
2638178
شابک :
‭978-600-6524-01-6‬
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه 100 ایده بزرگ کسب و کار