دانلود کتاب شنا را قورت بده (100 دریل برتر شنا)

آموزش گام به گام شنا با استفاده از 100 دریل برتر شنا

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شنا را قورت بده

کتاب شنا را قورت بده (100 دریل برتر شنا) نوشته خانم لاکرو بلایث و ترجمه آقایان محسن علی دارچینی و مرتضی آهنچی، یک کتاب آموزش شنا است.
نویسنده کتاب 100 دریل برتر شنا (نام اصلی این کتاب به انگلیسی) که در اختیار شما قرار گرفته، کتابی است که نویسنده در آن بهترین نکات و روشها را که حاصل 25 سال کار مستمر با شناگران در تمام رده های سنی و مهارتی بوده را گرد آورده است.

در این کتاب شاهد تجزیه و تحلیل چهار شنای رقابتی به انضمام جداول رفع اشکال خواهید بود که امیدواریم با ارائه این تمرینات و روشهای کاربردی بتوانیم دیدگاه و نگرشی نو را پیش روی دانشجویان تربیت بدنی، مربیان، مدرسان و علاقه مندان به این رشته ورزشی قرار دهیم.

 

درباره نویسنده کتاب شنا را قورت بده

لاکرو بلایث بیش از 25 سال مربی شنا بوده است. او هم اکنون روی سه باشگاه تخصصی شنا نظارت می کند، جایی که وی اشتیاق و علاق اش به شنا را به منظور رشد و آموزش شناگران از تمام رده های سنی و از شناگران مبتدی تا شناگران در سطح کلاس جهانی به کار می برد.
بلایث در برکلی کالیفرنیا، در یک خانواده بزرگ ورزشی، پرورش یافت. او در جوانی در مسابقات بسیاری شرکت کرد و در تمام سطوح دانشگاهی ایالات متحده به قهرمانی دست یافت.

علاوه بر مربیگری شنا، وی در سازمان جهانی صلیب سرخ مهارت های ایمنی در آب را آموزش می دهد و به کار طراحی گرافیک نیز مشغول است. او نویسنده کتابهای فراوانی از جمله «تمرینات قدرتی برای افزایش سرعت شنا»، «تمرینات شنای مربی بلایث» و کتاب «راهنمای شناگران ماهر» منتشر شده در سال 2006 می باشد.
کتاب 100 دریل شنا یکی از کتاب های وی بوده که در سال 2011 منتشر شد و به مدت سه سال جزء پرفروش ترین کتب شنا در سطح جهان بود.

  دانلود رایگان شنا را قورت بده

 

بخشی از متن کتاب شنا را قورت بده

فرایند کسب یک شنای کارآمد، شامل به کارگیری ذهن و بدن برای فهمیدن و حس کردن چیزی است که انجام می دهیم. وقتی که شناگر حرکت نرم و موزون خود، در آب را احساس کرده و می فهمد که این حرکت نرم و موزون به خاطر اعمال او در آب است، شناگر خود را برای شنای کاراتر مهیا ساخته است.
هنر شنا کردن درک و احساس همه جانبه ی حرکت مؤثر در آب است. شاید بهترین توصیف برای این موضوع در هنگام در آب بودن تعریف گردد.
یک مثال مناسب برای هنر شنا کردن زمانی است که شناگر احساس می کند که مانند ماهی در آب حرکت می کند. وقتی حرکت خود در آب را با شنای کارآمد به دست می آورد شنای او مشابه حرکت یک هنرمند می باشد.

این موضوع بسیار دلپذیر است و این حرکت متعادل و ریتمیک شناگر در آب بسیار شبیه به یک رقصنده است و خیلی مقتدرانه می باشد. همانند یک موزیکال هارمونیک که منتج از هماهنگی همه آلات موسیقیایی است.
ترکیب اعمال عضلانی تمام بدن یک شناگر نتیجتا باعث یک حرکت بسیار بزرگ که فراتر از مجموع حرکت هر عضو به تنهایی است، می باشد. هنر شنا کردن یعنی اینکه شناگر بتواند آب را حس کند و درک نماید نه اینکه با آن مبارزه کند.

 

دانلود کتاب شنا را قورت بده

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود pdf کتاب شنا را قورت بده فراهم شده است و شما می توانید این اثر را خریداری و دانلود کنید.

صفحات کتاب :
264
کنگره :
‏‫GV۸۳۸/۶۷‭‬ ‭/ت۷‏‫‭ل۲۷ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‭۷۹۷/۲۱
کتابشناسی ملی :
۴۴۵۴۱۶۱
شابک :
978-600-6636-18-4‬‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه شنا را قورت بده