کتاب چرخ و فلک pdf

داستان های طنز و خواندنی به قلم یک نوجوان ایرانی حول اتفاقات واقعی در مدرسه

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 33,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
داستان های واقعی و طنز از زندگی یک نوجوان ایرانی. حول اتفاقات مدرسه و خانه. خواندن این کتاب برای نوجوانان و بزرگترها و معلمان و مسئولان مدارس جالب است.

نوشتن یکی از راه های تقویت خلاقیت و کنجکاوی است. هر انسانی دارای هنر و خلاقیت منحصر به فرد خودش است که اگر در زمان مناسب شناسایی شود و تقویت گردد، مطمئناً منجر به موفقیت های آتی وی خواهد گردید.
خاطره نویسی یکی از ساده ترین و دم دست ترین موضوعاتی است که هر شخص می تواند با اقدام به آن، هم نوشتن خود را تقویت کند و هم در آینده ی خود داستان ها و اتفاقات زندگی خود را از قلم خویش بخواند و لذت ببرد.
نویسنده این کتاب فقط 15 سال دارد و به نوعی جوان ترین نویسنده ایرانی به شمار می رود.

... همه ی فامیل می گویند که من در بچه گی از اجتماع و شلوغی خوشم نمی آمد و کمی خجالتی بودم. خود من که درست یادم نمی آید، ولی حتماً دلیلی داشته است و یه جورهایی آن دوران باعث شده که الآن نترس و حتی کمی هم پررو باشم! البته من به خودم قول داده ام که هیچ وقت مغرور نشوم.
نمی دانم آیا شما حس اولین بچه ی یک خانواده بودن و هیچ هم سن وسال و رفیقی در فامیل (نزدیک) نداشتن را تجربه کرده اید یا نه؛ ولی بگذارید بگویم که حس خیلی عجیبی هست؛ شادی و ناراحتی بدون دوست بودن، آن هم در زمانی که اغلب بی دردسرترین و بی خیال ترین دوران زندگی است.
اما خب، من هیچ وقت کم نمی آورم؛ چون حداقل حق داشتم آن روزها با بچه های فامیل دور و یا همسایه ها وقت بگذرانم؛ البته الان، اوضاع خیلی فرق می کند ...
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
240
کنگره :
‏‫HQ799‭‬‭ /‮الف‬9‏‫‭‭ر6 1395
دیویی :
305/2350955‬
کتابشناسی ملی :
4556379
شابک :
978-600-6524-03-0‬‬‬

کتاب های مشابه چرخ و فلک