امتیاز
5 / 4.5
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
خرید الکترونیکی (صوت و متن)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟
متعهد شوید و با تمام وجود تلاش خود را برای موفقیت رابطه تان انجام دهید.

مراجعین­ برایان یاد می گیرند چگونه ساده تر زندگی کنند، روی اولویت‎های زندگیشان تمرکز کنند، درآمد خود را دو برابر کنند و زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانند. برایان بیش از بیست سال است که با باربارا ازدواج موفقی دارد. آن ها چهار فرزند زیبا دارند و در زمین گلفی در سانتیگو زندگی می‎کنند. برایان در طی سال‎ها، مهارت های ارتباطی را به هزاران فرد و زوج آموزش داده و در این برنامه او بعضی از مفیدترین و کاربردی‏ ترین راه‏ هایی که باعث موفقیت و خوشبختی در روابط‏تان می‎شود را ارائه خواهد داد ...

برایان تریسی یکی از برترین سخنرانان دنیا و یکی از مشاورین برجسته در زمینه موفقیت شخصی و شغلی به شمار میرود که طی ربع قرن گذشته بیش از دو میلیون نفر را تعلیم داده است.

برایان تریسی تکنیک ها و اقدامات قدرتمندی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند همچنان بر انچه که بیشترین اهمیت را دارد متمرکز بمانید و حتی در شرایطی که اکثر مردم در آن از پای می افتند؛ همواره بدرخشید.

برایان تریسی (به انگلیسی: Brian Tracy) (زادهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا) از نویسندگان کتاب های خودیاری است که بسیاری از کارهای خود را به صورت کتاب صوتی ارائه داده. موضوع سمینارها و ارائه های او شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است.



حرفه
برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان شناسی موفقیت می پردازد.

پیش از تاسیس شرکت خود، براون به عنوان مدیر عامل شرکت توسعه داده شد. او در فروش و بازاریابی، سرمایه گذاری، توسعه املاک و مستغلات، مشاوره در زمینه واردات، توزیع و مدیریت، مشغول فعالیت بوده است. او در بیش از 107 کشور در شش قاره سفر کرده است. در حال حاضر او به عنوان رئیس سه شرکت مشغول به کار است که مقر آن در ساحل سولانا، کالیفرنیا است. او فروش، مدیریت زمان، توسعه شخصی و رهبری را آموزش می دهد. او نویسنده ی حدود 70 کتاب است.

او تاکنون ده ها کتاب نگاشته است. آثار او بدون اجازه یکی از پایه های اصلی بازاریابی شبکه ای در ایران است. او ۴ بار به ایران سفر کرده و در مرکز همایش های صدا و سیما به سخنرانی پرداخته است.
صفحات کتاب :
32
کنگره :
‫‬‭BF575/ع5‫‬‭ت4 1386
دیویی :
‫‭152/41
کتابشناسی ملی :
1023758
شابک :
9789644122668
سال نشر :
1386

کتاب های مشابه برای اینکه همیشه عاشق بمانید