نظر دیگران

نظر شما چیست؟
این کتاب از سری کتاب های ارائه شده توسط رادیو ایران صدا است و تنها بخش اول آن ارائه شده است. در صورت ارائه قسمت پایانی در فراکتاب عرضه خواهد شد ...

مری شاو همسر هری شاو، در تدارک پذیرایی از پسرهایش می باشد و پیش از همه استیون پسر کوچک خانواده به آن ها می پیوندد و او مدتی است بر اساس فشارهای زندگی، به بیماری عصبی عجیبی مبتلا شده که این مسئله هری شاو را نگران کرده است.
پس از او اندرو پسر بزرگ تر به خانه پدری می آید که هنرمند است و با لحن تندش اعضای خانواده را می آزارد و در آخر پسر دومی کالین، که مدیر عامل شرکتی بزرگ است و از همه ثروتندتر است به آن ها می پیوندد.
وقتی خانواده دور هم جمع می شوند از گذشته های دور می گویند، در روزگاری که هری و مری قبلا پسری به نام جیمی داشتند که در هفت سالگی به طرز مشکوکی مرده است و این مسئله برای پسر کوچکتر، استیون که تولدش با مرگ جیمی همراه بوده است، مشکل ایجاد کرده است و او هر شب کابوس هایی را می بیند که جیمی در آن ها حضور دارد.
اعضای خانواده همه تلاش خود را می کنند تا هری از کار سخت معدن دست بکشد اما او این کار را نمی کند، زیرا مجبور است به فردی به نام ریر دون حق السکوت بدهد؛ اما دو برادر بزرگ تر اندرو و کالین درصدد آن برمی آیند تا از دلیل مردن جیمی آگاه شوند ...

کتاب های مشابه کابوس گنگ