امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟
دو سوال از شما خواننده عزیز دارم:
نخست آیا علاقمندید توفیق گفتگو با چند جوان موفق و کارآفرین ایرانی را به مدت چند ساعت داشته باشید؟ دوم اینکه آیا علاقمندید با استفاده از تجارب و توصیه های کارآفرینان ایرانی (و نه الگوهای غیر بومی مانند استیو جابز و بیل گیتس و ...) کسب و کار شخصی تان را راه انداخته و توسعه دهید؟

اگر پاسخ تان به هر دو سوال مثبت است خبر خوبی برایتان دارم.

ما با ده ها کارآفرین جوان ایرانی مصاحبه کرده و زندگی آن ها را عمیقا بررسی کردیم و متوجه شدیم همه آن ها خصوصیات مشترک بسیاری دارند که آن ها را موفق کرده است و نیز می تواند الگویی برای بقیه باشد. ما سخاوتمندانه هر آنچه از کارآفرینان دوست داشتنی کشورمان آموختیم در این کتاب گردآوری کردیم تا در اختیار شما خواننده عزیز و محترم قرار دهیم. زیرا شمایی که علاقمند به یادگیری و آموزش هستید و قصد دارید با راه اندازی کسب و کار علاوه بر رسیدن به رویاهای شخصی تان دنیا را جای قشنگی برای زندگی کنید برای ما ارزشمندید و ما نیز علاقمندیم به شما کمک کنیم تا به اهدافتان برسید.

این کتاب یکی از انگیزشی ترین، لذت بخش ترین و آموزنده ترین کتاب هایی است که در زمینه کارآفرینی در ایران نوشته شده است. کافیست چند صفحه از آن را تصادفی انتخاب کرده و مطالعه نمایید آن وقت تصدیق می فرمایید که جمله فوق اغراق نیست بلکه واقعیتی است شیرین!

از قدم برداشتن در مسیر هیجان انگیز، آموزنده و البته پر چالش کارآفرینی لذت ببرید.
سفری خوب برایتان آرزومندیم!
حسین شیرمحمدی، مجید خزایی
صفحات کتاب :
128
کنگره :
‏‫‭HB۶۱۵‏‫‭/ش۹س۲ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‬‮‭۳۳۸/۰۴۰۹۵۵
کتابشناسی ملی :
۴۳۷۹۵۳۹
شابک :
‏‫978-600-8534-10-5‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه سالاد کارآفرینی