نظر شما چیست؟
دﻧﯿﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ، ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ای اﺳﺖ از اﺻﻮل و ﻧﻮآوری ﻫﺎ ﮐﻪ ﻫﺮ روز ﺑﺮ داﻣﻨﻪ آن اﺿﺎﻓﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد. در اﯾﻦ ﻣﯿﺎن داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن، ﻣﺤﻘﻘﺎن و ﺑﺎزارﯾﺎب ﻫﺎﯾﯽ ﻣﻮﻓﻖ ﺗﺮ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد ﮐﻪ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﺧﻮد را در زﻣﯿﻨﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﻪ روز ﻧﻤﻮده و از ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ و روﯾﮑﺮدﻫﺎی ﺟﺪﯾﺪ اﻃﻼﻋﺎت دﻗﯿﻖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

ﭘﯿﺶ از اﯾﻦ، ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻫﺎی ﻣﺘﻌﺪد و ﭘﺮاﮐﻨﺪه ای در زﻣﯿﻨﻪ ﮐﻠﻤﺎت و اﺻﻄﻼﺣﺎت ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺗﻬﯿﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ. اﻣﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﭘﯿﺶ رو ﭘﻨﺠﺮه ای اﺳﺖ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺳﻮی ﺟﻬﺎن ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ درک ﻋﻤﯿﻘﺘﺮی از اﯾﻦ اﺻﻄﻼﺣﺎت ﮐﻤﮏ ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد.

ﯾﮑﯽ از وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮد اﯾﻦ ﮐﺘﺎب، ﮔﺮدآوری آﺧﺮﯾﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮات در زﻣﯿﻨﻪ ﺑﺮﺧﯽ اﺻﻄﻼﺣﺎت ﻗﺒﻠﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ای ﮐﻪ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ ﻗﺒﻠﯽ ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ و ﺗﻔﺎﺳﯿﺮ در اﺧﺘﯿﺎر ﺧﻮاﻧﻨﺪه ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ. وﯾﮋﮔﯽ دﯾﮕﺮ اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ در اﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺗﻌﺪادی از ﻟﻐﺎت و اﺻﻄﻼﺣﺎت ﺗﺨﺼﺼﯽ در ﻣﯿﺎن ﻟﻐﺎت اﺻﻠﯽ ﺑﻪ ﺧﻮاﻧﻨﺪه ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ.

ﻧﮕﺎرﻧﺪه ﻣﻌﺘﻘﺪ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ اﯾﻦ ﮐﺎﻣﻠﺘﺮﯾﻦ ﻣﻨﺒﻊ از اﺻﻄﻼﺣﺎت اﺳﺖ اﻣﺎ ادﻋﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ در داﻣﻨﻪ اراﺋﻪ ﺷﺪه از ﻟﻐﺎت، ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮی آن ﭼﯿﺰی ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺧﻮاﻧﻨﺪه در ﺟﺴﺘﺠﻮی آن اﺳﺖ.
صفحات کتاب :
263
کنگره :
‏‫‭HF5412‏‫‭/‮الف‬9‮الف‬6 1395
دیویی :
658/8003
کتابشناسی ملی :
4472166‬
شابک :
978-600-8509-48-6
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه اصطلاحات مدیریت بازاریابی