کتاب بنویس تا اتفاق بیافتد pdf

بدانید از کائنات چه می خواهید تا آن را دریافت کنید

امتیاز
5 / 4.3
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
ایده این کتاب ساده به نظر می رسد شما برای اینکه بتوانید رویاها، اهداف و آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید قبل از هر چیز باید آن ها را بر روی کاغذ بیافرینید، یعنی باید خیلی ساده درباره آن ها بنویسید.

در ابتدای کتاب خانم دکتر هنریت آنه کلوز خودش را این گونه معرفی می کند:
«من دکترای خودم را در ادبیات انگلیسی گرفته ام و در دانشگاه هایی در نیویورک، لوس آنجلس، سیاتل و لس بریج در ایالت آلبرتای کانادا تدریس کرده ام. اولین کتابم به نام نوشتن در هر دو سوی مغز، به مسئله مسامحه و تنبلی و اضطراب نویسندگی می پردازد. موضوع کتاب این است که یاد بگیریم میان نوشتن و ویرایش تمایز قائل شویم و آن ها را از هم جدا کنیم. کتاب به شما آموزش می دهد که نخست بنویسید و سپس کلمات خود را صیقل بدهید نه اینکه سعی کنید هر دو کار را همزمان انجام بدهید.»

هنریت آنه کلوز در جایی دیگر در ابتدای کتاب بنویس تا اتفاق بیافتد، می گوید:
«بعضی ها دفتر خاطرات دارند؛ بعضی ها افکار خود را روی دستمال، پشت پاکت های نامه، تکه کاغذهای بریده شده از یک دفتر یا هر تکه کاغذ دیگری که دم دست باشد می نویسند. نگران نوع کاغذی که استفاده می کنید یا اینکه باید در یک دفتر بنویسید یا روی یک تکه کاغذ نباشید. هر نوع کاغذی اعم از خط دار یا بی خط، گران یا ارزان، در یک دفتر یادداشت یا جدا از آن، و با هر نوع خودکاری یا مدادی با هر رنگی مناسب است. تنها قانون من این است که هر بار چیزی می نویسید زیر آن تاریخ بزنید.»

خانم آنه کلوز در ادامه این مطلب می گوید:
«شاید تا حالا ایده اصلی را گرفته باشید. این یک مسابقه نیست که برای قبول شدن در آن مجبور باشید خوانا بنویسید، از قوانین پیروی کنید، روی کارت های ۳ در ۴ بنویسید و غیره. می توانید هر طور که دوست دارید بنویسید و باز هم نتیجه بگیرید.»

کتاب «بنویس تا اتفاق بیافتد» نوشته خانم دکتر هنریت آنه کلوز است و توسط مینا عسگری به فارسی ترجمه شده است.
صفحات کتاب :
268
کنگره :
BF505‭‬ ‭/ه4‏‫‬‮‭‏‫‭ک8 1396
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
4632210
شابک :
978-600-6235-86-8‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه بنویس تا اتفاق بیافتد