نظر شما چیست؟
«جنگجویان کوچک» یک نمایشنامه کودکانه به زبان شعر درباره لزوم رعایت حقوق همه افراد درون یک جامعه است که مهری ماهوتی نگارش آن را انجام داده. در همسایگی یک گنجشک کوچک، فیلی زندگی می کند که تنها کسی که برای اهمیت دارد، خودش است؛ فیل پاهای بزرگش را هر جای جنگل که بخواهد می گذارد و تند تند راه می رود، برای حمام خود را داخل تالاب کوچک که قورباغه های کوچک آنجا زندگی می کنند، می اندازد و ...

خلاصه فقط به هیکل بزرگش می نازد و هر کاری که دوست داشته باشد، در جنگل می کند. حیوانات کوچک و ریز جنگل که از کارهای فیل خسته شده اند، دست به کار می شوند و با کمک همدیگر کاری می کنند که فیل از آن منطقه فراری شود و دوباره زندگی عادی به لانه های کوچک آنها برگردد.

مهری ماهوتی در نمایشنامه «جنگجویان کوچک» به بچه هایی که جثه شان بزرگتر از بقیه است، می آموزد که نباید فکر کنند چون از بقیه بچه ها بزرگترند، می توانند به آن ها زور بگویند. او همچنین بچه هایی را که جثه کوچتری از بقیه دارند، متوجه این مسئله می کند که وقتی کسی که جثه اش از آن ها بزرگتر است، به آن ها زور می گوید، اگر فکرهایشان را روی هم بگذارند، می توانند با کمک یکدیگر مشکلشان را حل کنند.
صفحات کتاب :
32
دیویی :
8‮فا‬2‏‫‬‭م193ج 1392
کتابشناسی ملی :
3394718
شابک :
978-600-175-624-5‬
سال نشر :
1392
شابک دیجیتال :
978-600-03-2675-3

کتاب های مشابه جنگ جویان کوچک