امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,400
نظر شما چیست؟
اسرار خود هیپنوتیزم می تواند زندگی شما را دگرگون کند و شما بر روی احساسات و جسمتان تسلط پیدا کنید.

انسان شباهت زیادی به کامپیوتر دارد و همانطور که کامپیوتر قابل برنامه ریزی می باشد و ممکن است برنامه مخرب یا ویروس بگیرد، ذهن انسان هم کما بیش شبیه آن ها دچار برنامه های مخرب و ویروس های ذهنی می شود. این برنامه های منفی از کودکی به صورت ناخودآگاه یا خودآگاه از طریق والدین یا دیگران بر روی ذهن فرد کار می شود و افراد بدون اینکه متوجه این برنامه منفی و مخرب باشند نسبت به آن ها واکنش نشان می دهند و زندگی را به کام خود و دیگران تلخ می کنند.

در زندگی لازم است ما مهارت هایی که کاربردی هستند را بیاموزیم. لازم است از کودکی این مهارت ها را بیاموزیم اما همانند کامپیوتر هر زمانیکه لازم باشد می توانید برنامه آن را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید.

هدف این کتاب آن است که هر نوع ابهام از خواب مصنوعی و نگرانی در این زمینه را برطرف کند و به شما آموزش دهد این شگرد جالب و طبیعی را چگونه روی خود اعمال کنید. من در مقام متخصص درمان به روش خواب مصنوعی همیشه تقویت قوا را هدف قرار می دهم. وقتی خود هیپنوتیزم را روی خود اجرا کنید، برای بهره گیری از استعدادها و قابلیت های ضمیر نیمه هشیار راه های جدیدی به روی شما باز می شود.

در این کتاب آموزشی یاد می گیرید با ضمیر نیمه هشیار خود چگونه کار کنید تا بر عادت ها، ترس های بیمار گونه و سایر گرایش های منفی وجود خود که من آن ها را محکوم به شکست می نامم، غلبه کنید. گرایشی مقاوم در انسان ها وجود دارد که تلاش اولیه آن ها را برای ایجاد تغییر و تحول خراب می کند. وقتی بر این گرایش فائق آیید، می توانید تغییر و تحولی جدید در خود ایجاد کنید.
سال نشر :
1388
صفحات کتاب :
192
کنگره :
‏‫RC۴۹۹‭‬ ‭/آ۸‏‫‬‭گ۸ ۱۳۸۸
دیویی :
‏‫‭‬۶۱۵/۸۵۱۲
کتابشناسی ملی :
‎۱‎۳‎۰‎۱‎۴‎۷‎۸
شابک :
‭978-964-8561-62-3

کتاب های مشابه اسرار خود هیپنوتیزم