نظر شما چیست؟
کتاب "بدن جادویی" شامل تمرینات بدنی برای کسب انرژی می باشد.

با شنیدن کلمه جادوگر، انسانی عجیب و غریب و با شنیدن کلمه جادوگری یا جادویی، حرکات و مناسکی عجیب و غریب در ذهن تداعی می شود. به حدی که ممکن است سریع موضع بگیریم و از آن انسان یا اعمال، بپرهیزیم. جادو ناشناخته و فراتر از ذهنیت های ماست. ولی چیزهای دیگری هم هستند که این خصوصیت را دارند. یکی از عینی ترین و چشم‏گیرترین این ناشناخته ها، بدن ماست. بدن جادویی ما.

اصطلاح بدن جادویی چیزی جز صحه گذاشتن بر اسرار آمیز و خارق العاده بودن کارکردهای بدن نیست. بخصوص زمانی که از این حقیقت آگاه می شویم که بدن جسمانی ما، تنها یکی از بدن های ما و پایین ترین آن هاست. بدن های لطیف تر با مکانیسم های لطیف تر و پیچیده تر و بالطبع ناشناخته تر و جادویی تر نیز متعلق به ماست.

شاید مهمترین و لذت بخش ترین کار زندگی حرکت برای درک بیشتر و همراه شدن با این همه لطافت و قانونمندی برتر است. بخصوص هنگامی که در یک نظام آموزشی هدفمند (همانند آموزش های این کتاب) به تکنیک های جالب و کاربردی نیز مجهز گردیم.

تمرینات بدنی انرژی زا، تلاشی ارزنده در درمان بیماری های روان تنی و درمانی است.

ریتا جی مک نامارا مشاور و یک درمانگر می باشد که روابط بین ذهن و جسم را تشریح کرده و او توضیحات روشن و قابل فهمی را در خصوص درمان های گوناگون ارائه می دهد که در فراسوی ماساژ دادن و درمان های سنتی قرار دارند.

از جملۀ این راهکارها به موارد زیر می توان اشاره کرد:
· یافتن انسدادهای انرژیکی، و تشخیص الگوهای عاطفی ای که منجر به این انسدادها گردیده است.
· تشخیص و کار کردن با سیستم چاکرایی و غدد درون ریز.
· بهره گیری از درمان های طبیعی مانند تحریک نقاط حساس، ماساژ دادن، توازن نصف النهارها، و قطبی کردن و انرژی درمانی.
· به کار گیری درمان های ارتعاشی مانند رنگ درمانی، طب سوزنی، سنگ های قیمتی، بو درمانی و هومیوپاتی.
صفحات کتاب :
186
کنگره :
RZ999‭/م‌7ب‌4 1383
دیویی :
‏‫‬‭615/89
کتابشناسی ملی :
‭م‌82-35982
شابک :
964-856-101
سال نشر :
1383

کتاب های مشابه بدن جادویی