کتاب شاه کلید فروش در ایران (بخش دوم) صوتی

افزایش فروش در 30 روز بدون هزینه و تبلیغات!

امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
فصل چهارم: از کجا شروع کنیم؟
بعد از اینکه علاقه خودتان را پیدا کردید برای شروع کار این فصل شما را راهنمایی می کند تا با کمترین ریسک و خطر به اهداف خودتان برسید.

فصل پنجم: هدف هدف نیست!
متأسفانه اکثر ما به خاطر هدف گذاری اشتباه به اهداف خودمان نمی رسیم در اینجا 8 دلیل نرسیدن به اهداف را بررسی می کنیم و نحوه درست هدف گذاری را با مثال آموزش می دهیم.

فصل ششم: چرا بازار خراب هست؟
در این فصل دلایل کاهش فروش کسب و کارمان رو بررسی می کنیم و برای آن راهکار ارائه می دهیم تا بتوانید آن مشکلات را حل کنید.

فصل هفتم: کارهای قبل از فروش (۶ میم فروش)
قبل از ملاقات مشتری کارهای برای آماده شدن و جذب مشتری بیشتر باید انجام بدهید که می تواند در فروش شما تأثیر خیلی زیادی بگذارد.
مثل: ۱ – مکان
۲ – معرفی
۳ – محصول و خدمات
۴ – مبلغ
۵ – موقعیت
۶ – مزیت رقابتی
که برای هر کدام از این ها به صورت کاربردی و اصولی راهکارهای قابل اجراء در کشور ایران داده می شود.
شابک :
978-600-6535-92-0
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
160
کنگره :
HF5438/25‏‫‭/ت7ش2 1395
دیویی :
658/85‭‮‬
کتابشناسی ملی :
4229416

کتاب های مشابه شاه کلید فروش در ایران (بخش دوم)