امتیاز
5 / 4.9
دریافت الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب "چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟" اثر دکتر اسپنسر جانسون، راهی شگفت انگیز برای سازگاری با تحولات در کار و زندگی را به شما نشان می دهد.

"چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد؟" داستانی است درباره تغییراتی که در یک راهروی پیچ در پیچ اتفاق می افتد و در آن چهار شخصیت وجود دارد که به دنبال پنیر هستند پنیر استعاره ای است از آن چه می خواهیم در زندگی داشته باشیم که ممکن است شغل، روابطمان با دیگران، پول، خانه ای بزرگ، آزادی، سلامتی، آگاهی، آرامش روحی یا حتی ورزشی همچون دو یا بازی گلف باشد.

هر کدام از ما در مورد پنیر دلخواه خود نظر خاصی داریم و برای به دست آوردن آن تلاش می کنیم، زیرا بر این باور هستیم که رسیدن به آن، ما را در زندگی به خوش بختی و سعادت خواهد رساند. اگر آن را به دست آوریم، اغلب دلبسته آن می شویم و اگر آن را از دست بدهیم یا کسی آن را از ما بگیرد، شوکی بزرگ و تکان دهنده به ما وارد می شود.

در این داستان، راهروی پیچ در پیچ نمایانگر مکانی است که شما برای رسیدن به اهداف خود در آنجا وقت می گذرانید. این مکان ممکن است محلی باشد که در آن کار می کنید، جامعه ای باشد که در آن زندگی می کنید یا روابطی باشد که در زندگی خود با دیگران دارید.

داستان پنیر، که شما در صدد خواندن آن هستید، در سراسر دنیا بارها در سخنرانی هایم بازگو کرده ام و بعد به کرّات از مردم شنیده ام که این داستان چه تأثیری در زندگی آن ها داشته است و تحولات زیادی را در زندگیشان به ارمغان آورده است.

چه باور کنید چه نه، این داستان کوچک تاکنون باعث نجات بسیاری از افراد در زمینه شغلی، روابط زناشویی و زندگی شده است.

تغییر همیشه اتفاق خواهد افتاد. در تمام این تغییرات شرایط عوض می شوند. گاها ممکن است تصور کنیم که این تغییرات بر ضرر ما می باشند و جایگاه قبلی که داشته ایم را از دست داده ایم. داستان پنیر به ما کمک می کند تا با تغییرات روبرو شویم، از آن ها استفاده کنیم.

این کتاب برای کسانیکه در شرف تغییر هستند یا اینکه در جا می زنند قابل کاربرد می باشد. این کتاب می تواند زندگی شما را تغییر دهد.
صفحات کتاب :
80
کنگره :
BF637‏‫‬‭/ت3ج22 1387ب
دیویی :
155/24‭‮‬
کتابشناسی ملی :
1299999
شابک :
978-964-8561-60-9
سال نشر :
1387

کتاب های مشابه چه کسی پنیر مرا جابجا کرد