امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,900
نظر شما چیست؟
کتاب "روش جوان سازی" مکمل آموزش های دیده شده در زمینه تائو جهانی و راهنمای انجام تمرینات مربوطه می باشد.

جوان سازی از طریق ماساژ خویش، گرفتگی نصف النهارها یا کانال های انرژی را در حواس مختلف و اندام های حیاتی برطرف می سازد. شیوه منحصر به فرد، انرژی چی را از اندام های جنسی و مقعد، ابتدا به صورت، دست ها و حواس و سپس به مناطق ویژه ای از بدن هدایت می کند.

بزرگان، از دوران باستان تا دنیای امروز، به طور قابل توجهی شادابی جوانی خود را حفظ کرده اند، به طوری که حداقل بیست سال جوان تر از سن واقعی خود به نظر یکی از سرچشمه های سرزندگی آن ها انجام تمرینات جوان سازی با استفاده از ماساژ خود بوده است.

این تمرینات در واقع استفاده از انرژی درونی خود یا انرژی چی به منظور تقویت و جوان سازی اندام های حسی (چشم، گوش، بینی، زبان، دندان ها، پوست) و اندام های درونی است. قدمت این تکنیک ها در حدود پنج هزار سال است. تکنیک هایی که تاکنون به صورت راز حفظ شده اند، به طوری که استادان این مکتب آن ها را به گروه کوچگی از شاگردان منتقل می کردند.

حتی با این وجود، هر یک از مریدانِ اساتید تائو، اغلب تنها از بخشی از این روش آگاهی داشتند. با مطالعه روی تعدادی از بزرگان تائوئیسم، اجزای مختلف این روش را کنار هم آورده و به صورت برنامه ای واحد و منطقی سازماندهی کردم. با انجام این تمرینات، به مدت پنج تا ده دقیقه در روز، می توانید خیلی چیزها از جمله سیما، بینایی، شنوایی، سینوس، لثه، دندان، زبان و بنیه خود را بهبود بخشید.

عنوان اصلی این کتاب (chi selt massage taiist way ot rejuvention) می باشد که توسط منتاک چیا (Mantak Mhia) پزشک چینی بر اساس روش های تائو برای ماساژ با انرژی دورنی (جوان سازی سلوب ها) نوشته شده است.
صفحات کتاب :
136
کنگره :
RA780/5‏‫‬‭/چ9ر91387
دیویی :
‏‫‬‭615/822
کتابشناسی ملی :
1301475
شابک :
‭978-6-964-8561-63-0
سال نشر :
1387

کتاب های مشابه روش جوان سازی