امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,900
نظر شما چیست؟
کتاب مهارت های کاربردی زندگی با هدف از بین بردن مقاومت های ناخودآگاه و تجربیات روانشناسی و فرا روانشناسی به رشته تحریر در آورده شده است. انجام تمرینات کتاب مهارت های کاربردی زندگی به شما کمک می کند که به ناخودآگاه وارد شوید و برنامه ریزی آن را تغییر دهید. از خصوصیات بارز کتاب این است که کاملاً کاربردی است.

این مجموعه کاملاً خودآموز است و تمرینات آن را هر کس به راحتی می تواند انجام دهد و از اثرات فوق العاده آن استفاده کند. تکنیک های القای خلسه و وارد شدن به حالت تتای مغز از ویژگی های منحصر به فرد این دوره می باشد. در این مجموعه از لایه های صوتی و امواج مغزی جهت بهتر وارد شدن به لایه های زیرین ناخودآگاه و برنامه ریزی آن استفاده شده است.

این دوره می تواند زندگی شما را دگرگون کند و شما بر روی احساسات و جسمتان تسلط پیدا کنید. اگر با مشکلات ذهنی مثل اضطراب و افسردگی، رنج ها و زخم های روانی، بی حرمتی ها، عدم ارتباط مؤثر رنج می برید این کتاب به شما کمک می کند. اگر می خواهید خواسته ها و آرزوهایتان را در آغوش بکشید این کتاب به شما کمک می کند.

انجام تمرینات این کتاب شبیه یک جراحی روانی می باشد. انجام تمرینات منظم این کتاب به دلیل استفاده از روش های مقاومت زدایی ذهنی و استفاده از تکنیک های غیر مستقیم جهت القای ذهنی و کار کردن بر روی ناخودآگاه کاملاً مؤثر است.

تمام تکنیک های ارائه شده در کتاب مهارت های کاربردی زندگی در حالت آلفا و تتای مغز که حالت هوشیاری مضاعف می باشد پایه ریزی شده است و به همین دلیل می تواند در زمان بسیار کوتاهی انسدادهایی که در ناخودآگاه و ذهن می باشد را برطرف نماید. کسانیکه می خواهند ذهن روشن، آزاد، فعال در هر زمینه ای داشته باشند. این دوره به آن ها کمک می کند.

کتاب مهارت های کاربردی زندگی (practical life skills)، نوشتۀ جمشید هاشمی (آرام)، یکی دیگر از کتاب های منتشر شده در تجسم خلاق می باشد.
صفحات کتاب :
416
کنگره :
‏‫‬‮‭BF636‏‫‬‮‭/ھ2م9 1388
دیویی :
‏‫‬‮‭158
کتابشناسی ملی :
1768079
شابک :
978-964-8561-73-9
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه مهارت های کاربردی زندگی