امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,900
نظر شما چیست؟
با هیپنوتیزم از خواب بیدار شوید.

هیپنوتیزم یک حالت فوق طبیعی مغزی است که به طریق مصنوعی ایجاد می گردد. سلول های مغز در این حالت، آمادگی بیشتری جهت یادگیری چیزهای جدید، خلق تجربیات جدید، خلاقیت و نوآوری دارد.

هیپنوتیزم یک حالت فوق العاده تمرکز می باشد، هر چقدر عمق هیپنوتیزم بیشتر شود، تعداد سلول هایی که می توانند روی یک موضوع تمرکز داشته باشند بیشتر خواهد شد و میزان یادگیری به همان مقدار بیشتر خواهد شد.

در هیپنوتیزم ما با قدرت اعجاز انگیز تصویر ذهن یا باور روبرو می شویم، گاهآ از اینکه تنها تصویر ذهنی یا باور می تواند چه تغییرات شگرفی در مغز انسان ایجاد کند، دچار شگفتی می شویم. تصویر ذهنی در تمام مراحل زندگی اثراتی بر روی انسان می گذارد. ما با تلقینات منفی محیط هیپنوتیزم شده ایم؛ برای اینکه بتوانیم حداکثر قدرت خود را نشان دهیم باید با هیپنوتیزم از خواب بیدار شویم و محدودیت هایی که برای ما ایجاد شده اند را از بین ببریم.

اغراق آمیز نیست اگر بگوییم همه انسان ها، هر کدام تا اندازه ای تحت تأثیر عقایدی که از دیگران گرفته اند و عقایدی که برای خودشان تکرار شده است و بر حقیقی بودنش صحه گذاشته اند؛ هیپنوتیزم شده اند. اندیشه های منفی روی افکار ما درست همان اثر اندیشه های منفی را دارند که توسط متخصص هیپنوتیزم ایجاد می شود. آیا هرگز نمایش هیپنوتیزم را تماشا کرده اید. اجازه دهید در این باره با هم صحبتی داشته باشیم:

هیپنوتیزور به بازیکن فوتبال می گوید دستش روی میز چسبیده و او نمی تواند دستش را بلند کند. بازیکن با همه تقلایی که می کند نمی تواند دستش را از روی میز بلند کند. عضلات دست و شانه از زور فشار چون طناب کشیده می شود. اما دست همچنان از روی میز تکان نمی خورد.

هیپنوتیزور به قهرمان وزنه برداری می گوید، توانایی بلند کردن مدادی را ندارد، وزنه برداری که در حالت عادی 300 کیلوگرم را بلند می کند، از بلند کردن یک مداد عاجز می ماند.

شگفتی مسئله جایی نمایان می شود که هیپنوتیزم، ورزشکار را ضعیف نمی کند. به صورت بالقوه قدرت همیشگی اش را حفظ می کند. اما بدون اینکه بداند، در جهت خلاف خود تقلا می کند. از یک سو سعی می کند مداد را بلند کند و از سوی دیگر هم عضلاتش منقبض می شود.

این مجموعه شاید اولین مجموعه ای باشد که به این طریق در ایران طراحی، آماده و پخش می گردد. روش هایی که شما در این مجموعه با آن ها آشنامی شوید، شامل تحقیقات چند ساله و نتایج تجربیاتی که بر روی بیش از پنج هزار نفر در ایران انجام گرفته است می باشد. بنا بر این نتایجی که از این مجموعه می توانید به دست آورید بسیار شگفت انگیز خواهد بود. چنانچه به همان ترتیبی که از شما خواسته شده است تمرینات را انجام دهید نتایج به دست آمده بیشتر می شود.
شابک :
‭978-964-93819-3-0
سال نشر :
1381
صفحات کتاب :
154
کنگره :
BF1148‭‬ ‭/ف2‏‫‬‭ھ2 1381
دیویی :
‏‫‬‭‬‮‭154/7
کتابشناسی ملی :
م‌81-33180‬‬

کتاب های مشابه هیپنوتیزم کاربردی