کتاب خلاصه خوبی ها pdf

گفتگو با همسر شهید علیرضا عاصمی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟
«خلاصه خوبی ها» روایت های زندگی شهید عاصمی از زبان مرضیه نبی اللهی نجف آبادی همسر اوست که به قلم طیبه مزینانی به رشته تحریر درآمده است. این کتاب در ۲۲۸ صفحه و با تیراژ هزار نسخه دی ماه جاری منتشر شد.

از زبان همسر شهید عاصمی دراین کتاب آمده است ” همسرم در ۸ آذرماه سال ۴۱ در شهرستان کاشمر متولد شده است و پس از ازدواج با من در بهمن سال ۶۲ عازم جبهه جنگ شد و۱۳ دی ماه سال ۶۵ در باختران به شهادت رسید.”

به گفته نبی الهی، شهید عاصمی در مدت حضور در جنگ ،عضو شورای فرماندهی، فرمانده تخریب تیپ ویژه پاسداران، فرمانده تخریب لشکر۴۳ امام علی (ع)، فرمانده تخریب قرارگاه کربلا، فرمانده تخریب قرارگاه نجف اشرف و فرمانده تخریب قرارگاه خاتم الانبیاء بوده است.

نویسنده در داستان این کتاب آورده است” مدتی است می خواهم از تو بنویسم اما این لبخند نمکی و آرامش نگاهی که تو داری، بعد از سی سال من را مبهوتت خودش کرده است؛ برای از تونوشتن باید با تو بنشینم، با تو برخیزم و با تو راه برم و هر چه می دوم به گرد پایت نمی رسم و ناچارا می روم سراغ کسی که با تو و بی تو زندگی کرده است از تو می گوید، می خندد، و بغض می کند و اشک می ریزد و من هم با او می خندم، بغض می کنم، اشک می ریزم و از زیر چشم حواسم به داخل قاب توست گرچه رفقایت معتقدند لبخند تو خلاصه خوبی ها است.
شابک :
978-600-370-111-3
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
432
کنگره :
DSR1629‭‬ ‭/ھ14‏‫‬‭م4 1395
دیویی :
‭955/0843092
کتابشناسی ملی :
4526423

کتاب های مشابه خلاصه خوبی ها