نظر دیگران

نظر شما چیست؟
هشت ویژگیِ ممتاز این کتاب که رسیدن به خواسته هایتان را ممکن می سازد!

1. به مهم ترین سؤالات و مشکلات ذهن شما در زمینۀ مالی و مسکن پاسخ می دهد؛ سؤالاتی مانند:
• اشتباه هایم کجاست که نمی توانم خانه دار شوم تا به آسایش برسم؟
• چه کار کنم تا هم خانه دار شوم، هم وضع اقتصادی ام خوب شود؟
• در کدام بازار سرمایه گذاری کنم تا بیشتر سود کنم؟
• از چه کسانی زمین یا خانه بخرم تا سرم کلاه نرود؟
• چه زمانی و کجا خانه یا زمین بخرم تا بیشتر سود کنم؟
• چگونه پول خرید خانه را فراهم کنم؟

2. علمی و تجربی و کاربردی است؛
در این کتاب یاد می گیرید چگونه ده اشتباهی را که نمی گذارند صاحبِ خانه شوید، به قوت تبدیل کنید. اگر این مهارت ها را یاد بگیرید، نه تنها راحت تر و زود تر از دیگران خانه دار می شوید؛ بلکه وضع مالی زندگی تان نیز به سمت رشد تغییر می کند و حتی راهی مطمئن برای ثروتمندشدن به دست می آورید.

3. چهل و شش داستان واقعی و پندآموز دارد؛
چون داستان های این کتاب واقعی است، شما را به این باور می رساند که چون دیگران توانسته اند خانه دار شوند، پس من هم می توانم. در این کتاب داستان هایی از دغدغه ها و مشکلات روزمرۀ بیشتر شما نقل شده است که مشتاقتان می کند تا مشکلات را حل کنید. نویسندۀ این کتاب چندی پیش مشکل شما را داشته است و آن را کاملاً درک می کند و برای آن راه حلی درست و آسان بیان کرده است.

4. این، اولین کتابِ تألیف شده برای کسانی است که آرزو دارند خانه دار شوند؛
در هیچ کتاب دیگری نمی توانید اطلاعاتی پیدا کنید که مشکل خانه نداشتن شما را حل کند؛ اما در این کتاب یاد می گیرید که چگونه بزرگ ترین و مهم ترین خرید زندگی تان را زود تر از دیگران و حتی با پول کمتر انجام دهید.

5. این کتاب، پشتیبانی دارد.
تیم قویِ دست اندرکارِ آن، شما را تنها نمی گذارند. تارنمای ما در تمام ساعات شبانه روز جوابگوی سؤالات شماست و همچون راهنما به شما کمک می کند تا در راه خانه دارشدن، تنها نباشید؛ همچنین، اطلاعاتِ به روز بازار مسکن را در اختیار شما قرار می دهد.

6. مطالبش به صورت تصویری نیز آموزش داده شده است؛
مطالب آموزشی که به صورت تصویری در کتاب آمده است، اشتیاق و قدرت یادگیری شما را افزایش می دهد. یادگیری بهتر، برابر است با عملکرد بهتر و خانه خریدنِ زودتر.

7. به زبانی ساده نوشته شده است؛
در این کتاب از کلمات ساده و روزمره استفاده شده است تا کسانی هم که سواد کم تری دارند، بتوانند مطالب آن را به راحتی درک کنند. به قول معلم بزرگ، استاد آرام: «ساده گفتن مهم ترین نشانۀ عمیق فهمیدن و هنر است.»

8. فرمول موفقیت را به سادگی بیان کرده و ناممکن را ممکن می کند.
این نوع نوشتن کتاب، از روش های موفقیت است. در هر زمینه ای از زندگی؛ ازجمله: تحصیل، ازدواج، معنویات و کسب وکار. کسانی که می خواهند بهترین باشند و موفقیت به دست آورند، بهتر است از این راهکارها استفاده کنند.
کتابشناسی ملی :
4668858
شابک :
‭978-600-94702-6-6
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
384
کنگره :
HD1390/5‬‭ع8 خ4 1396‬
دیویی :
643/120955‬

کتاب های مشابه خداحافظ مستاجری (بخش دوم)