نظر دیگران

نظر شما چیست؟
عباسعلی، نگهبان یک مجتمع مسکونی، ادعا می کند که ورود غریبه ای را رصد کرده که پاهایش سُم داشته. این ماجرا ولوله ای در میان ساکنان ساختمان می اندازد و ماجراهای عجیب و غریب طنزآمیزی را سبب می شود.

در همین زمان، آقای عبادی که از ساکنان همین مجتمع است، به دنبال یک سری ماجراهای عجیب و غریب و شگفت انگیز، در کمال حیرت متوجه می شود که پاهایش سُم درآورده است و از این قضیه به شدت دچار وحشت می شود.
از طرفی، آقای مینایی، مدیر مجتمع، که از این حادثه سخت غافلگیر شده، با یک جن گیر معروف تماس می گیرد و از او می خواهد به مجتمع بیاید و جنی را که باعث وحشت ساکنان ساختمان شده، شکار کند!
جن گیر، که درواقع یک شارلتان حقه باز است، سعی می کند از آب گل آلود ماهی بگیرد و نرخ خود را بالا و بالاتر ببرد.
در همین حین، عبادی پیش جن گیر می رود و به او می گوید او همان جنی است که دنبالش می گردند و به اشتباه به کالبد آقای عبادی رفته است! و چون درون آقای عبادی خیلی تاریک است، راه خروج را پیدا نمی کند و به همین دلیل از جن گیر می خواهد کمک کند تا از جسمآقای عبادی بیرون بیاید.
جن گیر، در ابتدا حرف او را باور نمی کند اما وقتی متوجه پاهای سم دار او می شود، وحشت زده می شود و سعی می کند فرار کند. ولی جنی که در کالبد آقای عبادی است، راه او را می بندد و او را تهدید می کند که اگر نتواند او را از کالبد تاریک آقای عبادی بیرون بیاورد، زنگ می زند به یکی از جن های خطرناک و از او می خواهد که به آنجا بیاید و به کالبد جن گیر وارد شود و تا آخر عمر وبال گردنش شود.
جن گیر وقتی می بیند که قضیه بسیار جدی است، هر حقه و فریبی که بلد است، به کار می برد و بالاخره با کمک و راهنمایی های خودِ جن موفق می شود که جن را از کالبد آقای عبادی بیرون بکشد.
در همین موقع، عباسعلی (نگهبان ساختمان) چشمش به جن گیر می افتد و متوجه می شود که گوشهای جن گیر در حال دراز شدن است و در ضمن پاهایش هم سم درآورده است و با ترس و سروصدا و فریاد زیاد اتاق را ترک می کند.
حالا جن گیر، کاملا در تسخیر جن واقع شده است و احساس می کند که جن در تمام وجودش رخنه کرده و حتی با دهان او حرف می زند، به همین خاطر سخت به وحشت و التماس و گریه و زاری می افتد.
اما جن، از دهان خود جن گیر به او می گوید که مأمور است و معذور، و باید ...

کتاب های مشابه جن گیر حرفه ای