امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
خرید الکترونیکی (صوت و متن)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب 21 روش عالی برای ساختن کسب و کار پرسود نوشتۀ برایان تریسی، شامل 21 ایده برای پرسود کردن کسب و کار است که بر اساس بیش از پنجاه سال تحقیق روی هزاران شرکت به دست آمده است. نبود هر کدام از این 21 ایده به تنهایی، می تواند به سوددهی تان آسیب بزند و حتی منجر به سقوط شرکت شود.

رقابت برقرار است. هرگز تا به امروز رقابتی در کسب و کار تا به این حد وجود نداشته است. و حتی شدت رقابت در ماه ها و سال های آتی بیشتر خواهد شد. میزبان شما در کتاب 21 روش عالی برای ساختن کسب و کار پرسود (21Great Way To Build a High Profit Business)، برایان تریسی، می داند که درباره چه صحبت می کند. مانند شما او نیز مسئول همه ی زمینه های ایجاد و مدیریت کسب و کاری موفق بوده است. برایان با مشتریان ملاقات داشته است، فروش انجام داده و وصولی ها را پرداخت کرد. او از بانک قرض کرده است.

شخصاً وام هایش را ضمانت کرده است و شب بیدار مانده است تا بفهمد چگونه باید حقوق کارمندانش را پرداخت کند. برایان چندین کسب و کار را با یک ایده و مقدار کمی پول قرضی از ابتدا تاسیس کرده است. او بهترین ایده هایی که تا به حال برای داشتن کسب و کاری پر سود کشف شده است را مورد مطالعه قرار داده است و به کار بسته و او این استراتژی ها را به ده ها و هزاران تاجر و مؤسسان شرکت ها در کل جهان یاد داده است.

برایان تریسی (Brian Tracy)، در این فرایند میلونر خودساخته ای شده است، شما نیز می توانید با به کار بستن این 21 ایده برای سوددهی بیشتر، خود را از سال ها کار سخت و ناامیدی رها سازید. این ایده ها می توانند زندگی تجاری تان را برای همیشه تغییر دهند.

در بخشی از کتاب 21 روش عالی برای ساختن کسب و کار پرسود می خوانیم:

شرکت های درجه ی یک، افراد درجه یک دارند. شرکت های درجه دو، افراد درجه دو دارند و شرکت های درجه سه هم در مسیر ورشکستگی قرار دارند. توانایی شما در انتخاب افراد خوب و درست مدیریت کردن آن ها، تعیین کننده ای حیاتی در موفقیت کسب و کارتان است. همه دارایی یک شرکت، افراد آن شرکت است.

95 درصد موفقیت تان توسط افرادی رقم خواهد خورد که برای پست های کلیدی استخدام می کنید. 95 درصد مشکلات شما هم به دلیل قرار دادن افراد نامناسب در پست های نامناسب است. قانون این کار این است: "به آهستگی استخدام کنید و به سرعت اخراج کنید".
صفحات کتاب :
33

کتاب های مشابه ساختن کسب و کار پرسود