کتاب پس از پیروزی pdf

مجموعه مقالات، یادداشتها، مصاحبه ها و اطلاعیه های اسفند 1357 تا شهریور 1359

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,300
نظر شما چیست؟
«پس از پیروزی» عنوان اثری است که در آن مجموعه مقالات، یادداشت ها و مصاحبه های حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از اسفند 57 تا شهریور 59 شروع جنگ تحمیلی، به همت میرزا باقرعلیان نژاد جمع آوری شده است.

این اثر 53 مقاله، یادداشت و گفت و گو است که از روزنامه های کیهان و اطلاعات جمع آوری شده است. آیت الله مکارم شیرازی درباره موضوعات روز کشور در فواصل روزهای آغازین انقلاب تا اوایل شروع جنگ تحمیلی نظرات خود را در قالب یادداشت و مصاحبه بیان کرده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، برای آگاهی بیشتر خوانندگان برای برخی مقالات گویاسازی در پاورقی انجام شده است. اسکن برخی از این مقالات نیز در کتاب گنجانده شده است. همچنین ایشان در آغاز کتاب مقدمه ای دو صفحه ای را به رشته تحریر درآورده اند.

این اثر به نوعی جلد دوم کتاب «از تبعید تا پیروزی» است اما از آن جایی جلد اول بیشتر به زندگینامه ایشان اختصاص دارد، به لحاظ عدم ارتباط موضوعی بین دو اثر از ذکر جلد دوم در عنوان کتاب خودداری کرده ایم. البته در جلد اول نیز یازده مقاله و یادداشت و دو مصاحبه از روزنامه های کیهان و اطلاعات در سال های قبل از انقلاب آورده شده است.

گفتنی است چندی پیش، زندگینامه سیاسی- اجتماعی آیت الله مکارم شیرازی به همراه تعدادی از مقالات و گفت وگوهای ایشان در کتابی با عنوان «از تبعید تا پیروزی» از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
صفحات کتاب :
438
کنگره :
BP۱۵۳/۵‭‬ ‭/م۷۳‏‫‬‭ع۸ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‬‭۲۹۷/۹۹۸
کتابشناسی ملی :
۴۵۲۴۹۱۸
شابک :
‭978-600-03-0639-7
سال نشر :
1395
شابک دیجیتال :
978-600-03-2711-8

کتاب های مشابه پس از پیروزی