امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول نوشتهٔ لوئیز ال هی(Louise Hay) دربارهٔ تفکری سخن می گوید که رضایت از زندگی را به روزمرهٔ ما جذب می کند و تمرین هایی که برای تغییر زندگی به سمت رشد باید در 21 روز انجام داد.

حتما برای شما هم پیش آمده که از شرایط خود راضی نبودید اما هر چه تلاش کردید نتوانستید اوضاع را بهبود ببخشید. لوئیز ال هی در این کتاب می گوید که این مشکل از درون شماست و برای رسیدن به آنچه می خواهید باید تمرین کنید. در این کتاب، ۲۱ روز برای رسیدن به تحول را می گذرانید.

هر فصل مربوط به یک روز است که موضوعی مختص به خودش دارد همینطور هر روز تمرین ها و عبارات تاکیدی دارد که بهتر است برای انجام آن ها کاغذ و خودکار همراه تان داشته باشید.

لوییز هی، به عنوان یکی از مربیان پیشگام در زمینه خودباوری شناخته می شود. او که دوران کودکی و نوجوانی سختی را پشت سر گذاشته بود، از شیکاگو به نیویورک رفت و در آنجا با آثار فلورانس اسکاول شین و ارنست هولمز در خصوص تفکر نو آشنا شد. در آن زمان آن ها ادعا می کردند که خوش بینی می تواند شرایط مادی مردم را تغییر داده و همچنین مشکلات جسمی را برطرف سازد.

این کتاب در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره مند شوید.

میکروکتاب ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده اند. شما با خواندن آن ها همان اطلاعات مفیدی را دریافت می کنید که مطالعه کتاب اصلی در اختیارتان می گذارد.
صفحات کتاب :
55

کتاب های مشابه 21 روز برای رسیدن به تحول