نظر شما چیست؟
کتاب جرعه عطش درباره زندگی، خاطرات و وصیت نامه ی شهیدان:
امیر نظری،
سید محسن حسنی،
سید هاشم آراسته
و محمدتقی مددی قالیباف است.

در بخشی این کتاب می خوانیم:
با پیروزی نهضت شکوهمند ملت ایران به رهبری امام خمینی «قدس سره » بار دیگر اسلام پس از قرن ها مظلومیت و مهجوریّت به عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان مطرح گردید. از این رو استکبار جهانی با هجومی همه جانبه به قصد مبارزه با انقلاب اسلامی به پی ریزی ایده ای شیطانی همت گماشت و جنگ را بر امت مقاوم ایران تحمیل نمود تا به اهداف شوم و از پیش تعیین شده اش دست یابد.

اما به تعبیر حضرت امام (ره): «جنگ هشت ساله برای ما برکاتی داشت و سبب شد صلابت امت و تحکیم ریشه های انقلاب و رشد بنیۀ دفاعی، نظامی و شکوفایی استعدادها در میادین متعدد پدید آید.»

با تأمل بر گذشته می توان راهی صحیح برای آینده ترسیم نمود. تا دیروز لازم بودتا بر دشت های تفتیده ی جنوب و ارتفاعات غرب، خون عارفانی دلداده به فرامین پیرفرزانه بر گستره ی ایران اسلامی جاری شود. در سینه ی تاریخ نام مردانی است که در صحنه های گوناگون درخشیده اند و شنیدن سرگذشتشان، مشتاقان را به الهام گیری وا می دارد تا خود را به جمال صالحان بیارایند.

در جهان آشوب زده ی کنونی که خلأ معنوی بیش از هر زمان رخ می نمایاند بر ماست که رشادت های اسطوره های مقاومت را ارج نهیم. با وصایایشان زنگار غفلت از قلب بزداییم و برای حفظ کیان اسلام در سایه ی عزت بدست آمده از هیچ کوششی دریغ نورزیم.
صفحات کتاب :
207
کنگره :
DSR1625‏‫‭‏‫‭/‮الف‬25ج4 1386
دیویی :
‏‫‭955/08430922
کتابشناسی ملی :
1290702
شابک :
964-920037-1
سال نشر :
1386

کتاب های مشابه جرعه عطش