کتاب همانند یک پرنس و پرنسس باشیم

راهنمای برندینگ شخصی و آداب معاشرت

امتیاز
5 / 4.3

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب همانند یک پرنس و پرنسس باشیم! اثر کبری سبزعلی یمقانی، می کوشد تا با ارائه رهنمودهای رفتاری، الگوهای رفتار اجتماعی ما را اصلاح نموده و ارتقاء بخشد.

آیا تاکنون به برندینگ شخصی و بهبود آن فکر کرده اید؟
آیا دوست دارید توجه اعضای خانواده، فامیل، اطرافیان و همکاران را جلب کنید و تأثیر خوبی به جای بگذارید؟
آیا می خواهید مثل یک «پرنس» یا «پرنسس» رفتار کنید؟
و اینکه چطور رفتار کنید، حرف بزنید و ظاهرتان چگونه باید باشد تا نسبت به دیگران متفاوت باشید؟

«پرنس» یا «پرنسس» های واقعی فقط با داشتن یک تاج از دیگران متمایز نشده اند بلکه با اهمیت دادن به رفتارها، زیبایی های درونی و بیرونی شان به این جایگاه رسیده اند. کتاب همانند یک پرنس و پرنسس باشیم! دارای نکات ارزشمند است که با رعایت آن می توانید به مثابه یک «پرنس» یا «پرنسس» بدرخشید. از آداب غذا خوردن و سبک لباس پوشیدن گرفته تا طرز دست دادن یا حتی نحوه ی صحبت کردن و برخورد با دیگران و غیره. شما نمی توانید مانند برلیان بدرخشید، مگر اینکه الماس وجودتان تراش بخورد!

تفاوت قابل توجه این کتاب با دیگر کتب موجود در حوزه موفقیت فردی و برندینگ شخصی، عملی و کاربردی بودن راهکارها و دستورالعمل های آن است، که به راحتی و با صرف هزینه ای ناچیز قابل اجرا بوده و می تواند تفاوت عمده ای در جایگاه اجتماعی ما در نظر دوستان، شرکای تجاری، خانواده و از همه مهم تر خودانگاره شخصی ایجاد کند. و این همان معنای اصیل پرنس و پرنس بودن است که در سراسر کتاب همانند یک پرنس و پرنسس باشیم! به آن اشاره شده است.

خانواده های سلطنتی و اشرافی همیشه و در همه جا به گونه ای متفاوت از سایر افراد جامعه رفتار می کنند. از آنجایی که زندگی اعضای خانواده های سلطنتی همیشه زیر ذره بین قرار داشته و مردم در سراسر جهان آن ها را الگوی زندگی خود قرار داده اند. لذا، آن ها از دوران اولیه زندگی خود آموزش می بینند تا مانند یک «پرنس» - شاهزاده - یا یک «پرنسس» - ملکه - رفتار کنند، تا بتوانند الگوی مناسبی برای مردم کشورشان یا مردم دیگر کشورها باشند.

در بخشی از کتاب همانند یک پرنس و پرنسس باشیم! می خوانیم:

با حالت مناسبی بایستید: آقایان در هنگام ایستادن بر روی پاشنه پاها بایستند و وزن خود را به صورت متعادل بر روی هر دو پا قرار دهند. پنجه پاها با زاویه بسیار کمی از هم باز شوند. زانوها در کنار هم قرار بگیرند. دقت داشته باشید که یکی از دست ها در کنار بدن قرار بگیرد و دست دیگر را در کنار بدن به صورت خمیده نگه دارید. شانه ها نیز به سمت عقب متمایل باشند. طرز ایستادن صحیح به این معنی است که ستون فقرات راست و مستقیم باشد و چانه کمی به سمت بالا کشیده شود. همیشه مراقب باشید موقع ایستادن دست ها را در جیب قرار ندهید.
صفحات کتاب :
185
کنگره :
‏‫BJ2007‭‬ ‭/ف23‏‫‬‭س2 1395
دیویی :
395‬
کتابشناسی ملی :
4567819‬
شابک :
‭978-600-459-000-6
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه همانند یک پرنس و پرنسس باشیم