0 امتیاز
0 نفر

ژئومارکتینگ؛ بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (جلد اول)

روش ها و استراتژی های بازاریابی مکانی

نوع اثر : کتاب

ناشر : ماهواره

نویسنده : , ,

مجموعه اثر : ژئومارکتینگ

قیمت نسخه چاپی : 17,000 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 222

رده بندی کنگره : ‏‫‭HF5415/127‏‫‭/ر9ب2 1396

رده بندی دیویی : ‏‫‭658/802

شماره کتابشناسی ملی : 4679219‬

شابک : 978-600-459-057-0

سال نشر : 1396

خلاصه اثر

کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (مکانی) - جلد 1، به صورت جامع و ساده، به همراه مثال های کاربردی می تواند راهنمایی جهت آشنایی، یادگیری و پیاده سازی ژئومارکتینگ برای شرکت ها و سازمان های ایرانی در سطح ملی و بین المللی باشد، به نحوی که منجر به خلق ارزش و مزیت رقابتی برای آن ها شود.

کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (مکانی) (Geographical Information System Marketing)، به معرفی GIS، مدل های GIS و کاربردهای آن در زمینۀ بازاریابی می پردازد. هدف کتاب حاضر این است که راهی ارائه شود تا از طریق آن بتوان اطلاعات، مفاهیم و روش های جغرافیایی را با جنبه های کاربردی و استراتژیک تحقیقات بازاریابی ادغام نماید.

امروزه کسب و کارها با دنیایی از اطلاعات رو به رو هستند که این اطلاعات شامل یک موقعیت جغرافیایی، یک آدرس، یک محدوده و منطقه سرویس دهی، محل هایی برای فروش و مسیرهای تحویل و غیره می شود که می توان بر روی نقشه هر یک از این آدرس ها را مشاهده و تحلیل کرد. یک سیستم اطلاعات جغرافیایی، سیستم اطلاعات متفاوتی است که بر اساس اطلاعات مکانی و توصیفی می تواند دنیای پیرامون ما را مدلسازی کرده و باعث تصمیم گیری های دقیق در مورد استقرار مناطق تجاری و مدیریت بهینه منابع و رفتارها شود.

کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیایی در فعالیت های مربوط به بازاریابی منجر به ظهور مفهومی تحت عنوان بازاریابی جغرافیایی (ژئومارکتینگ) شده است. ژئومارکتینگ به سازمان ها این اجازه را می دهد که موفقیت و پیشرفت شان را بهبود بخشند و تصمیمات تجاری آگاهانه تری اتخاذ نمایند.

کتاب الکترونیک (PDF)

4,000 تومان

حجم : 3.1 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 222

موضوعات

فهرست

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: بازاریابی مکانی
بخش اول: رفتار مشتری و اطلاعات جغرافیایی
فصل دوم: رفتار مکانی مشتری
فصل سوم: ارزش ها، سبک زندگی و اطلاعات جغرافیایی مشتریان
فصل چهارم: ژئومارکتینگ و رفتار مصرفی
بخش دوم: مکان خرده فروشی و اطلاعات جغرافیایی
فصل پنجم: نقش اطلاعات جغرافیایی در مکان یابی خرده فروشی
فصل ششم: مدل های مکان یابی خرده فروشی
فصل هفتم: GIS و مدل های مکان یابی خرده فروشی
فصل هشتم: استراتژی های مکانی در فعالیت های خرده فروشی و خدماتی
بخش سوم: مدیریت بازاریابی و اطلاعات جغرافیایی
فصل نهم: قیمت و اطلاعات جغرافیایی
فصل دهم: سیاست های تبلیغاتی و اطلاعات جغرافیایی
فصل یازدهم: بازاریابی مستقیم و اطلاعات جغرافیایی
فصل دوازدهم: محصولات و اطلاعات جغرافیایی: تجارت جغرافیایی
سخن پایانی
منابع

محصولات مشابه