0 امتیاز
0 نفر

مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند (جلد اول)

نوع اثر : کتاب

ناشر : ماهواره

نویسنده :

مجموعه اثر : مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند

قیمت نسخه چاپی : 19,000 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 225

رده بندی کنگره : ‏‫‭‭HF۵۴۱۵/۱۲۵۵‏‫‭/س۲۳م۳ ۱۳۹۶

رده بندی دیویی : ‏‫‭۶۵۸/۸۲۷

شماره کتابشناسی ملی : ‏‫ ۴۶۷۰۵۲۰‬

شابک : 978-600-459-050-1

سال نشر : 1396

خلاصه اثر

کتاب مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند - جلد اول اثر کبری سبزعلی یمقانی، برای دانشجویانی که علاقمند هستند در حیطه ی کارهای پژوهشی وارد شوند، راهگشا و مفید است.

هدف از تالیف کتاب مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند (A Collection of Articles Authored or Translated on Management, Marketing, and Brand)، بررسی تأثیر کیفیت سیستم اطلاعاتی سازمان بر اعتماد، وفاداری مشتری و موفقیت عملکرد بازار است.

پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ شیوه گردآوری داده ها، پژوهشی توصیفی است. جامعه آماری این پژوهش متشکل از کلیه کاربران و مشتریان گروه بازاریابی و تحقیقاتی طلوع (TMRG) است.

در بخشی از کتاب مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند - جلد اول، می خوانیم:

آیا یک نام تجاری موفق، همه کس را به خود جذب می کند؟ همین خصوصیت تک بودن، دلیل عمدۀ این نکته است که نمی تواند علاقۀ همه کس را به خود جلب کند. با این حال، توسعۀ این مفهوم و گسترش جلب توجه گروه های بیشتر، گرایش های مطلوب بازاریابی را تشکیل می دهند.

نیروهایی که در تلاش برای افزایش سهم بازار یک شرکت هستند، همان هایی هستند که نقش و نفوذ تثبیت نام تجاری را نادیده می گیرند.

کتاب دیجیتال

3,000 تومان

حجم : 4.3 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 228

کاربر گرامی، برای مطالعه این کتاب ابتدا می بایست نرم افزار کتابخوان فراکتاب را دانلود و نصب نمایید.جهت دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دریافت نسخه iOS دریافت نسخه اندروید

موضوعات

فهرست

بررسی تأثیر کیفیت سیستم اطلاعاتی سازمان بر اعتماد، وفاداری مشتری و موفقیت عملکرد بازار مورد مطالعه: گروه بازاریابی و تحقیقاتی طلوع (TMRG)
مروری جامع بر ارزش ویژه ی برند، رویکردها و مدل های سنجش آن از دیدگاه مشتریان
”برندسازی چندحسی“ (زندگی در زیر سایه حواس)
چرا ناگهان بحث برند آنقدر داغ شد؟
بررسی و آزمون سلامت برند
تحولات مدیریتی در شرکت های برتر
رازهای کامیابی تعدادی از نام های تجاری برتر
نام، نماد فروش است
یک بازبینی از ادبیات و تاریخچه نام سازی
10 پرسش تکراری بسیار مهم
مدیریت استراتژیک نام تجاری در محیط جهانی
اندازه گیری عملکرد نام تجاری از طریق کاربرد متریک ها
نام تجاری بر لبه برش
انواع نام تجاری
ده رهنمود برای مدیریت موفق نام تجاری
مدیریت ارزش در دوران رکود اقتصادی
الگوی بلوغ نام تجاری
یک الگوی مقتدر و جدید
Selection and Assessing the Optimal ERP system using ANP-VICOR approach in the Home Appliance Industry
Relationship Marketing and its Implementation Barriers in Governmental Banks of Iran

محصولات مشابه

بیشتر