نظر شما چیست؟
هدف از تهیه کتاب فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده اثر جی. پل پیتر و جری سی. اولسون وجود خلاء فرهنگ واژگان جامع در حوزه رفتار مصرف کننده بوده است.

کتاب حاضر بیش از 300 واژه ی تخصصی رفتار مصرف کننده را در بردارد. این کتاب به صورت دو زبانه (فارسی-انگلیسی) است.

کتاب فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده (Marketing Strategy) به منظور تعمیق درک و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده به رشته تحریر درآمده است. جذابیت این کتاب در 2 زبانه بودن آن می باشد که باعث می شود خواننده همزمان ترجمه و اصل آن را مقابل هم قرار داده و با واژگان تخصصی بیشتری آشنا شود.

این کتاب در حجم کوچک خود به صورت یکپارچه و گام به گام مطالب بخش تخصصی رفتار مصرف کننده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد و بر جذابیت مطالب و اشتیاق مخاطب به مطالعه آن می افزاید.
صفحات کتاب :
109
کنگره :
‏‫‬‮‭HF۵۴۱۵/۳‏‫‬‮‭/پ۹ر۷۲۴ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۵۸/۸۳۴۲
کتابشناسی ملی :
۴۸۲۸۸۲۵
شابک :
‏‫‬‮‭978-600-459-215-4
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده