امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
آرمگدون چیست؟

از آرمگدون، در قرآن و سنت، سخنی به میان نیامده است و از پیشوایان ما نیز مطلبی در این باره نقل نشده است. این عقیده، بخشی از اعتقادات بنیادگرایان انجلیی آمریکاست که یک پنجم آمریکایی ها را تشکیل می دهند و مسیحیت را با صهیونیسم در آمیخته اند و اعتقاد دارند، برای بازگشت دوبارi مسیح(ع) به زمین، باید جنگ هسته ای بزرگی، در جایی به نام «آرمگدون» میان اردن و فلسطین، به وقوع بپیوندد و به نابودی و تخریب اکثر شهرهای جهان انجامد.

آن ها معقتدند نیروی شر، بی ایمان ... ( منظور اعراب و مسلمانان) علیه اسرائیل متحد خواهند شد و ارتشی چهارصد میلیونی، دشمن مسیح، گرد خواهند آورد و با او خواهند جنگید. اما مسیح...

آرمگدون اثری است جدید که تلاش دارد، به واقعیت و حقیقت عقیدi صهیونیستی آرمگدون و چارچوب تئوریک نئوصیهونیست ها و تأثیر آن بر سیاست آمریکا و رابطه اش با رؤیای یهود، جهت حاکمیت بر جهان و اتحاد ایشان با صهیونیست های مؤمن به آرمگدون بپردازد. و جایگاه قدس را در برنامه این افراد برای فرجام جهان تبیین کند و سرانجام خطر افکار ایشان را بر صلح جهان متذکر شود.

نویسنده این کتاب، محمود النجیری که کوشیده است در نگارش این اثر از کتب و مقالات متعددی که توسط اندیشمندان صاحب نام این حوزه در جهان اسلام و مسیحیت نگاشته شده اند، بهره می برد.

نشر هلال، این اثر را که توسط قبس زعفرانی و رضا عباسپور ترجمه شده است به سال 1385 به زینت طبع آراست.

انتشار این اثر، در عصر ما، به جوانان و طلاب فرهیخته و پژوهنده، مجال مطالعه اثری جدید را درباره «آرمگدون» می دهد. امید که مقبول طبع خوانندگان گرامی قرار گیرد.
صفحات کتاب :
154
کنگره :
‏‫‬BP222/3‭‬ ‭/ج8208‏‫‬‭‭ن‌3 1385
دیویی :
297/44
کتابشناسی ملی :
‭م‌84-17317
شابک :
964-6938-46-9‏
سال نشر :
1385

کتاب های مشابه آرمگدون