خلاصه کتاب استثنایی ها

داستان موفقیت مالکوم گلدول

امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب استثنائی ها

در کتاب استثنایی ها اثر مالکوم گلدول با دیدگاهی کاملا متفاوت به موفقیت و فرصت هایی که در زندگی در اختیار ما قرار می گیرد نگاهی می کنیم و این که چرا برخی از افراد موفق هستند و برخی نیستند.

در واقع میکروکتاب استثنایی ها به شما می گوید که بودن در جای مناسب و در زمان مناسب تأثیر زیادی روی موفقیت شما خواهد داشت. مثال هایی که در کتاب استثنائی ها گفته می شود دید شما را به موفقیت تغییر می دهد. استثنایی ها به شما می گوید که چطور فرهنگ و تلاش زیاد می تواند شما را از یک فرد معمولی به نابغه تغییر دهد و آی کیوی بالا می تواند بی اهمیت ترین چیز در موفقیت باشد.

مالکوم گلدول در کتاب استثنایی ها، از قانون 10,000 ساعت برای موفقیت می گوید و این که چرا نوابغ امروز تکنولوژی از جمله ایلان ماسک و جابز و بیل گیتس توانستند به موفقیت برسند و این که چرا همه آن ها متولد ۱۹۵۴ یا ۱۹۵۵ هستند. با استثنایی ها همراه باشید. مالکوم گلدول (Malcolm Gladwell) متولد ۳ سپتامبر ۱۹۶۳ است. او یک کانادیی اصل متولد بریتانیاست که در نیویورک زندگی می کند. او نویسنده، روزنامه نگار و جامعه شناس است. در سال ۲۰۰۵ مجله تایم او را یکی از صد نفر با نفوذ نامید و در سال ۲۰۰۷ جایزه جامعه شناسی و یک دکترای افتخاری ادبی دریافت کرد.

گلدول مطالب زیادی نوشته و تحقیقات زیادی کرده است و معمولا به واسطه نگاهی که به جامعه دارد مورد انتقادهای زیادی قرار می گیرد اما نکته جالب اینجاست که تا امروز تمام منتقدانش را قانع کرده است. کتاب استثنایی ها (Outliers: the story of success) یکی از پرفروش ترین کتاب های اوست که با زبانی ساده از تمام آن چه که در چندین سال تحقیق کرده می گوید. نظریه 10,000 ساعت او از تجربه خودش برای پیدا کردن کار شروع شد و امروز در تمام دنیا پذیرفته شده است.

صفحات کتاب :
225

کتاب های مشابه استثنائی ها