کتاب مجموعه سوالات و پاسخنامه تشریحی کارشناسی ارشد نقشه برداری (جلد دوم) pdf

کلیه دروس همراه با نمونه سوالات چهار گزینه ای سرشکنی(1387-1385)

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,500
نظر شما چیست؟
کتاب حاضر دربرگیرنده سوالات کارشناسی ارشد مهندسی نقشه برداری از سال 1385 تا سال 1387 می باشد که حاوی آزمون های کارشناسی ارشد به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی می باشد. (با توجه به عدم وجود فایل این کتاب، فایل کتاب به صورت اسکن شده می باشد.)

علم ژئودزی از جمله علوم قدیمی می باشد، که از آن به علم اندازه گیری شکل، اندازه، هندسه زمین و بررسی عوامل فیزیکی تاثیر گذارنده بر آن یاد می شود، که در جوامع پیشرفته، مورد توجه دانشمندان، محققین و دوستداران علم قرار گرفته، و از آن به عنوان ابزاری علمی، جهت نیل به تکنولوژی و فناوری های مدرن و نوین بهره می برند. این علم در هر جامعه، نشان دهنده مدرن بودن آن جامعه است، زیرا ژئودزی در اکثر تخصص های مورد نیاز هر جامعه، رخنه نموده و به جرات می توان گفت که ژئودزی، علمی ترین رشته موجود در بین علوم فنی می باشد.

در ضمن شایان توجه است که به علت کاربرد وسیع علوم پایه، بالاخص دو رشته ریاضی و فیزیک در ژئودزی، می توان علمی بودن این رشته را در دنیا به اثبات رسانید. از دیگر نکات حائز اهمیت، تلاش های دانشمندان متعددی نظیر نیوتن، انشتین، گوس، کپلر و غیره است که می توان، آن را در این علم به وفور مشاهده کرد، تا جایی که هر کدام از این نامبردگان، تحولات متعددی در این عرصه از خود به یادگار گذاشته اند. لذا بر عموم ژئودزین ها واجب است که این سرمایه غنی را ارج نهاده و با جدیت تمام راه آن ها را ادامه دهند.
صفحات کتاب :
75
کنگره :
LB2353‭/ح‌1623م‌9 1385
دیویی :
378/1664
کتابشناسی ملی :
‭م‌85-3364
شابک :
964-7517-15-7
سال نشر :
1385

کتاب های مشابه مجموعه سوالات و پاسخنامه تشریحی کارشناسی ارشد نقشه برداری (جلد دوم)