× public_lbl_my_posts آثار من shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

شکست سریع یا پیروزی بزرگ

نوع اثر : کتاب

نویسنده :

ارائه دهنده : سبکتو

قیمت نسخه چاپی : 2,000 تومان

صفحات کتاب : 106

خلاصه اثر

در کتاب شکست سریع یا پیروزی بزرگ؛ برنامه ای برای راه اندازی استارتاپ اثر برنارد شرودر با فرآیندهای صحیح تولید ناب و روش های کسب درآمد با توجه به نیازهای بازار آشنا می شوید.

اکثر افرادی که می خواهند در دنیای کارآفرینی و استارتاپی قدم بگذارند به دنبال نقشه راهی هستند که بتوانند بر اساس آن مسیرهای شکل گیری یک استارتاپ را بگذرانند.

اما در این مسیر ۲ راه وجود دارد راهی که از کسب و کارهای سنتی نشات گرفته و بر روی ایجاد برنامه ریزی های دقیق و پلن های کسب و کار تکیه دارد و مسیر دوم که در میکروکتاب شکست سریع یا پیروزی بزرگ (Fail Fast or Win Big) به تفصیل معرفی می شود و هدف آن تسریع فرآیند و پیشرفت با حداقل منابع است.

رویکرد سنتی برای کارآفرین بودن معمولا عبارت بوده است از: پیدا کردن ایده و نوشتن طرح کسب و کار، چند ماه به دنبال سرمایه گذار گشتن و شروع به ساخت و فروش محصول.

مشکل این رویکرد این است که بازارهای امروزی خیلی سریع تغییر می کنند و این احتمال وجود دارد که طرح کسب وکار شما پیش از این که به پایان برسد قدیمی شود. قطعا شما نمی خواهید همهٔ پولی که جذب کرده اید را قبل از این که بفهمید آیا مشتری ها چیزی را که تولید می کنید می خواهند یا خیر، خرج کنید.

رویکرد بهتر این است که از رویکرد «چارچوب مدل ناب» استفاده کنید که بر بازخورد گرفتن از مشتری ها مبتنی است و می گوید اگر می خواهید یک محصول را بفروشید کافی است آن را درست کنید. اگر می خواهید یک خدمات را بفروشید کافی است آن را ارائه کنید. اگر می خواهید یک شرکت تأسیس کنید کافی است آن را تأسیس کنید. هیچ زمانی نبوده است که مثل امروز در زمان حال زندگی کنیم.

برنارد شرودر (Bernhard schroeder) مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه سن دیگو است. او علاوه بر این که در دانشگاه سن دیگو کارآفرینی تدریس می کند، به عنوان مشاور و رهبر استراتژیک با صدها استارتاپ نیز همکاری می کند.

پیش از این که برنارد شرودر به دانشگاه بپیوندد شریک ارشد انجمن بازاریابی CKS بود و در برندسازی و بازاریابی اولیه شرکت های یاهو، آمازون، کوربیس، ESPN، تراولاسیتی و دیگر شرکت ها بزرگ همکاری کرده است. او همچنین با اپل، نایکی، جنرال موتورز، آمریکن اکسپرس و دیگر شرکت های برتر دنیا کار کرده است. او فارغ التحصیل دانشگاه سن دیگو، دانشگاه ایالتی کالیفورنیا و کالج والش است.

کتاب دیجیتال

2,000 تومان

حجم : 133.9 کیلو بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 134

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

کتاب صوتی

4,800 تومان

حجم : 49.3 مگا بایت

مدت زمان : 51 دقیقه

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 11

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: چارچوب مدل ناب
مزایای طرح کسب وکار
معایب نوشتن یک طرح کسب وکار
نیازی نیست حدس بزنید
۴ عنصر اصلی در چارچوب مدل ناب
فصل دوم: عنصر ۱: نمونه ی اولیه سازی سریع
منابع نمونه اولیه
فصل سوم: عنصر ۲: منابع ناب
فصل چهارم: عنصر ۳: مدل های کسب وکار
توسعه مدل کسب و کار
فصل پنجم: عنصر ۴: حقیقت مشتری
فصل ششم: جدید ترین روش جذب سرمایه
۱- کمپین سرمایه گذاری جمعی پاداشی
۲- سرمایه گذاری جمعی قرض محور
۳- سرمایه گذاری جمعی سهامی
فصل هفتم: نکته ی کلیدی برای تبدیل شدن به یک کار آفرین
عمل کنید، به جای اینکه تا ابد برنامه ریزی کنید
پایان

محصولات مشابه

بیشتر