امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شکست سریع یا پیروزی بزرگ

در کتاب شکست سریع یا پیروزی بزرگ؛ برنامه ای برای راه اندازی استارتاپ اثر برنارد شرودر با فرآیندهای صحیح تولید ناب و روش های کسب درآمد با توجه به نیازهای بازار آشنا می شوید.

اکثر افرادی که می خواهند در دنیای کارآفرینی و استارتاپی قدم بگذارند به دنبال نقشه راهی هستند که بتوانند بر اساس آن مسیرهای شکل گیری یک استارتاپ را بگذرانند. اما در این مسیر ۲ راه وجود دارد راهی که از کسب و کارهای سنتی نشات گرفته و بر روی ایجاد برنامه ریزی های دقیق و پلن های کسب و کار تکیه دارد و مسیر دوم که در میکروکتاب شکست سریع یا پیروزی بزرگ (Fail Fast or Win Big) به تفصیل معرفی می شود و هدف آن تسریع فرآیند و پیشرفت با حداقل منابع است.

رویکرد سنتی برای کارآفرین بودن معمولا عبارت بوده است از: پیدا کردن ایده و نوشتن طرح کسب و کار، چند ماه به دنبال سرمایه گذار گشتن و شروع به ساخت و فروش محصول. مشکل این رویکرد این است که بازارهای امروزی خیلی سریع تغییر می کنند و این احتمال وجود دارد که طرح کسب وکار شما پیش از این که به پایان برسد قدیمی شود. قطعا شما نمی خواهید همهٔ پولی که جذب کرده اید را قبل از این که بفهمید آیا مشتری ها چیزی را که تولید می کنید می خواهند یا خیر، خرج کنید.

رویکرد بهتر این است که از رویکرد «چارچوب مدل ناب» استفاده کنید که بر بازخورد گرفتن از مشتری ها مبتنی است و می گوید اگر می خواهید یک محصول را بفروشید کافی است آن را درست کنید. اگر می خواهید یک خدمات را بفروشید کافی است آن را ارائه کنید. اگر می خواهید یک شرکت تأسیس کنید کافی است آن را تأسیس کنید. هیچ زمانی نبوده است که مثل امروز در زمان حال زندگی کنیم.

برنارد شرودر (Bernhard schroeder) مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه سن دیگو است. او علاوه بر این که در دانشگاه سن دیگو کارآفرینی تدریس می کند، به عنوان مشاور و رهبر استراتژیک با صدها استارتاپ نیز همکاری می کند. پیش از این که برنارد شرودر به دانشگاه بپیوندد شریک ارشد انجمن بازاریابی CKS بود و در برندسازی و بازاریابی اولیه شرکت های یاهو، آمازون، کوربیس، ESPN، تراولاسیتی و دیگر شرکت ها بزرگ همکاری کرده است. او همچنین با اپل، نایکی، جنرال موتورز، آمریکن اکسپرس و دیگر شرکت های برتر دنیا کار کرده است. او فارغ التحصیل دانشگاه سن دیگو، دانشگاه ایالتی کالیفورنیا و کالج والش است.

صفحات کتاب :
106

کتاب های مشابه شکست سریع یا پیروزی بزرگ