امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,000
نظر شما چیست؟
علوم انسانی علمی می باشد که می توان آنرا به دو دسته تقسیم نمود:
1-علومی که بشر آنرا بدون هر آلودگی و ظلم و ستم، از روی حقیقت الهی – قرآنی فراگرفته و اجراء می نماید که دین اسلام شیعی را می توان در این زمینه نام برد.

2- علومی که بر اساس مصلحت ها اعمال و اجراء می شود که منشا آن می تواند از، حسادت، زیاده خواهی، استبداد، استعمار، دنیاپرستی، عوام فریبی، دفاع از حریم های کشور و اقتصاد، در حوزه های عمومی و خصوصی توسط افراد عادی و زمامداران یک جامعه دینی یا غیر دینی اجرایی می شود که نام آن علوم را می توان سیاست گذاشت.

در اکثر علوم سیاسی ظالمانه مصلحتی غیر دینی متاسفانه شیطان استادی کرده و راهکار می دهد چون در علوم سیاست غیر قرانی هرگز عدالت قرانی و دینی در نظر گرفته نمی شود هر چند گفته شود اعمال سیاست بخاطر پایداری دین است ولی در اصل هیچ موردی جهت اجراء پایداری دین، غیر از پیروی اصل قرآن و راه روش امامان شیعیان و معصومین (ع) وجود ندارد.

در اجرای سیاست غیر قرانی فقط کافیست فکر منحرف یک مقصودی غیر از سعادت بشر هدف گیری شود آنگاه راه سیاست شوم خود را آشکار می نماید تا فرد یا گروهی به هدف ناپسندانه خود برسند هر چند در این راه میلیون ها انسان بی گناه جان خود را از دست بدهند همچون سیاست هیتلر، سرنوشت سرخپوستان امریکا، بردگی مردم ساده دل و مهربان افریقا، جنگ های صلیبی و هزاران جنایتی که در طول تاریخ بشر که از همین سیاست خود خواهانه حاکمان ظلم رخ داده است.
صفحات کتاب :
42
کنگره :
BL۶۵‭‬‭‬ ‭/س۹‏‫‬‭‏‫‬‮‭ط۲ ۱۳۹۶
دیویی :
۲۰۱/۷۲
کتابشناسی ملی :
۵۰۲۱۲۷۰
شابک :
978-600-459-272-7
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه دین و سیاست