× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

خط مقدم دیپلماسی عمومی آمریکا

سفارتخانه های آمریکا چگونه با افکار عمومی ارتباط برقرار می کنند؟

نوع اثر : کتاب

ناشر : بین المللی الهدی

نویسنده :

مترجم : محمدصادق بیگلری

قیمت نسخه چاپی : 25,000 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 368

رده بندی کنگره : JZ1480‭‭‬ /آ5‏‫‭ر2 1395‬

رده بندی دیویی : 327/7301767‬

شماره کتابشناسی ملی : 4514694

شابک : 978-964-439-728-8

سال نشر : 1395

خلاصه اثر

کتاب حاضر به دیپلماسی عمومی ای می پردازد که توسط دیپلمات های آمریکایی در سفارتخانه های ایالات متحده در سراسر جهان اجرا می شود.

در این کتاب، تکنیک ها و روش هایی ارائه شده که دیپلمات ها برای گفت وگو با مردم فرهنگ های مختلف به کار می برند. در واقع، کتاب، خواننده را به سفارتخانه های آمریکا می برد تا نشان دهد کارشناسان و متخصصان دیپلماسی عمومی با سفیران و دیگر مقامات رسمی آمریکا - به مثابه گروهی که نماینده ایالات متحده اند - چگونه همکاری می کنند.

این کتاب بر مبنای تحقیقات میدانی دست اول از نمونه های واقعی اقدامات دیپلماسی عمومی آمریکاست که در طول قرن بیست و یکم انجام شده اند. اکثر این تحقیقات هیچ گاه پیش از این منتشر نشده اند.

همچنین علاوه بر تجربیات کارشناسان دیپلماسی عمومی، تجربیات شخصی نویسنده در طول سی ویک سال فعالیت در دولت ایالات متحده شامل فعالیت در دو سفارتخانه و همچنین چندین سفر و مأموریت، انعکاس یافته است.

کتاب دیجیتال (قالب بسته)

8,000 4,800 تومان

حجم : 1.9 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 367

کاربر گرامی، برای مطالعه این کتاب ابتدا می بایست نرم افزار کتابخوان فراکتاب را دانلود و نصب نمایید.جهت دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دریافت نسخه iOS دریافت نسخه اندروید

موضوعات

فهرست

پیشگفتار
مقدمه مترجم
مقدمه
بخش اول: پیش زمینه
فصل اول: میراث: فلسفه دیپلماسی عمومی
و مبانی قانونی مفهوم دیپلماسی عمومی
فصل دوم: کارشناسان دیپلماسی عمومی
بخش دوم: مدیریت پُس تهای میدانی
فصل سوم: مدیر روابط عمومی
فصل چهارم: مخاطبان و تکنی کهای ارتباط فردی
بخش سوم: برنامه های اطلا عرسانی
فصل پنجم: کانال های سنتی اطلاع رسانی
فصل ششم: رسانه های شبک ههای اجتماعی:
استفاده از آنها در مشاغل میدانی
فصل هفتم: رسانه های شبک ههای اجتماعی:
عواملی که باید برای استفاده از آنها در نظر
داشته باشیم
بخش چهارم: برنامه های فرهنگی و آموزشی
فصل هشتم: برنامه های فرهنگی آمریکا
فصل نهم: مراکز، کتابخانه ها و دیگر
«فضاهای آمریکایی »
فصل دهم: مبادلات آموزشی
بخش پنجم: ارتباطات پنتاگون
فصل یازدهم: ارتباطات وزارت دفاع: تغییر نقش
فصل دوازدهم: ارتباطات خارجی وزارت دفاع
بخش ششم: جمع بندی
فصل سیزدهم: تغییرات و قواعد پایدار

محصولات مشابه

بیشتر