امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (صوت و متن)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
وین دایر در کتاب 101 روش برای تغییر زندگیتان، 101 ایده ویژه ارائه می دهد که می توانید هر روز برای تغییر یا فراتر رفتن از ساختار و زندگیتان استفاده کنید.

تغییر ساختار زندگیتان آنقدر قدرتمند و هیجان انگیز است که باید آن را متقبل شوید. درباره ی کلمه تغییر ساختار فکر کنید. آن را به دو کلمه تقسیم کنید. قسمت دوم کلمه ساختار است، به معنای جهان فیزیکی که در آن زندگی می کنید و همه ی محدودیت هایی که در زندگی مان تجربه می کنیم، ساختار ما این است.

بدن ماست و کلمه ی تغییر، پیشوندی است که در جلوی کلمه ی ساختار ما قرار می گیرد. پیشوند تغییر به معنای رفتن به فراتر، صعود کردن به بالا، رفتن به ماوراء، بنابراین تغییر ساختار به معنای حقیقی یعنی فراتر رفتن از ساختارتان است. یعنی فراتر رفتن از محدودیت های بدن.

تغییر زندگیتان فرآیندی بسیار پیچیده و سخت نیست. می تواند در هر لحظه از زندگیتان رخ دهد و همانطور که کتاب 101 روش برای تغییر زندگیتان (101ways to transform your life) را می خوانید، راه های بسیار زیادی وجود دارد تا از آن ها استفاده کنید. ممکن است شما بخواهید هر روز فقط به یک ایده عمل کنید و اجازه دهید تا کم کم ملکه ذهنتان شود و هر روز صبح بارها و بارها روی آن فکر کنید.

این کتابی نیست که بخواهید فقط یک بار از آن استفاده کنید. بارها و بارها دوباره از آن در زندگیتان استفاه خواهید کرد. واقعاً برای کمک به شما طراحی شده است تا بفهمید که افکارتان چقدر قدرتمند هستند. شما می توانید در یک لحظه با انجام دادن کار ساده ای زندگیتان را تغییر دهید. تفکرات خود و کلماتی که استفاده می کنید را تغییر دهید. گفتگوی درونی شما تأثیر چشمگیری روی هر قسمت از زندگیتان دارد و شما می توانید آن را به طریقی مثبت تغییر دهید و از همین الان با خواندن این کتاب شروع خواهید کرد.

کتاب 101 روش برای تغییر زندگیتان اثر وین دایر (Wane Dayer) شامل 101 راهی است که می توانید هر روز برای تغییر زندگیتان از آن ها استفاده کنید. وقتی هر روز شروع به استفاده از آن می کنید بدون اینکه هیچ کس بداند، بدون اینکه مجبور باشید برای یادآوری آن ها را یادداشت کنید، بدون اینکه آزمایش شان کنید، فقط اینکه بدانید هر روز برای تغییر کردن و رفتن به فراترِ خود کار می کنید، معجزه ی آگاهی را خواهید فهمید، شما انسانی با تجربه روح الهی نیستید بلکه برعکس است، شما روح الهی هستید که تجربه انسانیت دارد و این 101 تکنیک راه هایی هستند تا به شما کمک کنند که تجربه انسانی را سعادتمندتر کنید.

در بخشی از کتاب 101 روش برای تغییر زندگیتان می خوانیم:

هر گونه گفت و گوی درونی تکراری مبنی بر وحشت و غم و اندوه موجود در جهان را متوقف کنید. بدانید هر چیزی که اتفاق می افتد حتی آن بخش هایی که مورد علاقه ی شما نیست نیز، کامل و بی عیب و نقص است. همه ی نظریه های شما در این باره که رویدادها چگونه باید به وقوع بپیوندند، عقیده های شما در این باره است که خداوند باید چگونه این موارد را هماهنگ کند. در جهان غم واندوه وجود دارد، مشکلات وجود دارد.

ویلیام بلیک آن را به زیبایی بیان می کند، شما هم امروز به این اظهار فکر کنید. در اشعارش می گوید: "بشر برای شادی و اندوه آفریده شده است و زمانی که این را بدانیم از جهان به سلامتی عبور خواهیم کرد. لذت و اندوه به خوبی درهم تنیده شده اند. لباسی برای روح الهی است." آن را به خاطر بسپارید و از تمام فکرهایی که می گوید اندوه نباید وجود داشته باشد، اجتناب کنید. همه چیز مرتب است و همه این ها برای این است که درس های حماسی و باشکوهی به ما یاد بدهند.
صفحات کتاب :
36
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه 101 روش برای تغییر زندگیتان