امتیاز
5 / 4.5
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قدرت جذابیت

چگونه در هر موقعیتی بر دیگران مسلط شویم؟


اثر برایان تریسی، با زبانی ساده اصول و روش های دستیابی به جذابیت را بیان می کند و نحوه ی ارتباط موفق با افراد را در زندگی به شما می آموزد تا بوسیله ی این روش ها بتوانید اطرافیان تان را به خود جذب کنید و در همه ی مراحل زندگیتان موفق شوید.

شما باید این جذابیت را داشته باشید تا به اوج برسید. قدرت مجذوب کردن از هر چیز و هیچ چیز به وجود می آید. از آرزوهای پر از پشتکار، از نگاه، راه رفتن، ابعاد بدن، تلفظ صدا، از حرکت های سر و دست و... به وجود می آید. به هیچ وجه لازم نیست خوش تیپ یا زیبا باشید؛ فقط کافی است که جذاب باشید!!!

سارا برنارد

حداقل 85 درصد از موفقیت شما در کار و زندگی شخصی تان با توجه به توانایی شما در برقراری ارتباطی مؤثر با دیگران خواهد بود. هوش اجتماعی یا توانایی برقراری ارتباط، گفت و گو، مذاکره و متقاعد کردن دیگران از بهترین نمونه های هوش و ذکاوت است که شما می توانید داشته باشید و این هوش می تواند گسترش یابد.

شما می توانید یاد بگیرید که صمیمی، دوستانه، خوشایند و جذاب باشید. این امر فقط با تمرین کردن چند روش و تکنیک برقراری ارتباط که در دنیای امروز به وسیلة افراد قدرتمند و تأثیرگذار مورد استفاده قرار گرفته است صورت می گیرد.

جملات برگزیده کتاب قدرت جذابیت؟

- توجه مجذوبانه بالاترین شکل تملق است.

- دلیل این که چرا ما دو گوش و یک دهان داریم این است که باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر گوش دهیم.

- جذابیت: یک ویژگی والا است که یک نیروی غیرقابل مقاومت نسبت به خشنودی و جذب کردن اعمال می کند.

- آن ها اهمیت نمی دهند که شما چقدر می دانید مگر تا زمانی که آن ها بدانند شما چقدر به آن ها اهمیت می دهید.

- دوستی یک تمایل و گرایش قوی و همیشگی در دو نفر است که خوبی ها و شادی ها را در آن دو نفر ارتقا می بخشد.

- بهترین گفت و گو زمانی است که در آن چیزی از رقابت و خودبینی و غرور نباشد؛ مگر مبادله ی کاملاً آرام احساسات طرفین.

- به خاطر داشته باشد که در یک گفت و گو شما بیشتر نسبت به آنچه که خودتان باید بگویید علاقه مند هستید نه به آنچه که دیگران می گویند.

- اساسی ترین قانون برای دوران شهرت: مهم نیست که شما که هستید؛ آنچه مهم می باشد این است که مردم چه فکری درباره ی شما می کنند.

- سه دسته مرد وجود دارد: گروه اول عاشق حکمت و خرد می باشند. گروه دوم عاشق عزت و شهرت هستند. گروه سوم عاشق ترقی و کسب پول هستند.

- دوستی شادی ها را دو چندان می کند و غم و غصه را نصف می نماید. به خاطر همین هرکس که شادی اش را به دوستش منتقل کند شادی اش بیشتر؛ و هر کس که غم و اندوهش را به دوستش منتقل کند، غم و اندوهش کمتر می شود.

- جذابیت افسونگر و گیرا است؛ درست مثل گلبرگ های یک گل که به سوی گرما و نور خورشید باز می شوند، ما نیز به سمت جذابیت کشیده می شویم. جذابیت مانند یک جذب کننده ی قوی، ما را به سوی منبع مغناطیسی خود می کشاند.

صفحات کتاب :
176
کنگره :
‏‫‬‮‭HM1106‏‫‬‮‭/ت4ق4 1396ث
دیویی :
646/76
کتابشناسی ملی :
5042097
شابک :
978-600-8137-80-1
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه قدرت جذابیت