× public_lbl_my_posts آثار من shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit خروج از حساب کاربری
4 امتیاز
1 نفر

سال 12 هفته ای

کارهایی که همه در 12 ماه انجام می دهند رو تو در 12 هفته انجام بده

نوع اثر : کتاب

ناشر : سبکتو

نویسنده : ,

قیمت نسخه چاپی : 2,000 تومان

صفحات کتاب : 102

خلاصه اثر

کتاب سال ۱۲ هفته ای نوشته برایان پی. موران، مایکل لنینگتون، نگاهی متفاوت به برنامه ریزی و رسیدن به اهداف دارد. در این میکروکتاب می خوانیم که چطور هر سال را به جای ۱۲ ماه، ۱۲ هفته در نظر بگیریم و بیشتر از هر زمانی پیشرفت کنیم.

در میکروکتاب سال ۱۲ هفته ای (The 12 Week Year) یاد می گیریم که چطور چشم انداز برای کسب و کار و زندگی شخصی مان بسازیم و چطور بین آن ها ارتباط درستی برقرار کنیم. می خوانیم که راه درست رسیدن به اهداف چیست و چطور باید شاخص های پیشرفت برای خودمان تعریف کنیم. اگر شما هم تصمیم گرفته اید که به آنچه که دوست داشتید برسید، این میکرو کتاب برای شماست.

برای بسیاری از شرکت ها، دسامبر، پر فروش ترین ماه است، چون فشار کاری آخر سال، همه افراد را برای رسیدن به اهداف سالانه متمرکز می کند. در نتیجه کاملا طبیعی و رایج است که در فصل چهارم سال چیزی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از فروش سالانه اتفاق می افتد. داشتن یک هدف که ضرب العجل آن هم نزدیک باشد باعث می شود که افراد متمرکز باشند و سخت کار کنند.

با دانستن این موضوع، سوالی که مطرح می شود این است که چرا باید چنین تلاش مضاعفی تنها یک بار در سال اتفاق بیافتد؟ به جای این که روی اهداف ۱۲ ماهه ای تمرکز کنید که معمولا در ابتدای هر سال به نظر می رسد زمان زیادی برای دستیابی به آن ها دارید، باید اهداف ۱۲ هفته ای تنظیم و افراد را مجبور کنید تا با همان میزان فشار و تمرکزی که در آخر سال کار می کنند، برای رسیدن به اهداف ۱۲ هفته ای هم تلاش کنند. «دوره بندی کردن» مفهومی است که به تغییر چارچوب زمانی مربوط می شود تا مطمئن شوید که هر هفته کارها به اندازه کافی پیش رفته اند. دوره بندی عبارت است از خارج شدن از برنامه سالانه و تقسیم کردن هر سال به ۴ دوره ی ۱۲ هفته ای.

برایان پی. موران (Brian P. Moran) یکی از نویسندگان و مربیان مشهور آمریکاست که ویدئوهای سخنرانی او به زبان های مختلف ترجمه شده است. او مدیر عامل شرکت خودش است. او دارای مدرک مدیریت از دانشگاه ایالتی میشیگان است و بیش از سیزده سال تجربه مدیریت اجرایی شرکت های بزرگ و کارآفرینی دارد. او کسب و کارهای زیادی راه اندازی کرده و توانسته با موفقیت از آن ها خارج شود.

برایان مشاور کسب و کارهای کوچک برای تبدیل شدن به شرکت های بزرگ هم است و تجربه اش در توسعه مهارت های فردی و روش منحصر به فرد ۱۲هفته باعث شده تا کتاب هایش یکی از پر فروش ترین کتاب های نیویورک باشد. مایکل لنینگتون (Michael Lennington) نیز به تیم های مدیریتی و افراد کمک می کند تا به طور موثرتر رهبری را اجرا کنند.

کتاب دیجیتال

2,000 تومان

حجم : 225.4 کیلو بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 128

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

کتاب صوتی

4,800 تومان

حجم : 56.4 مگا بایت

مدت زمان : 60 دقیقه

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 6

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: مفهوم دوره بندی
۱- عملکرد هر هفته را به طور دقیق حساب کنید
۲- از نظر احساسی مرتبط باشید
۳- برنامه خودتان را بسازید
۴- برنامه هر هفته را به صورت مجزا اجرا کنید
۵- با اندازه گیری، انگیزه خود را بالا ببرید
۶- هدفمند کار کنید
۷- مسئولیت نتایج را به عهده بگیرید
۸- به برنامه تان متعهد باشید
۹- در هر لحظه کارایی مناسبی داشته باشید
۱۰- به دنبال عدم توازن های عمدی باشید
فصل دوم: چگونه یک سال ۱۲ هفته ای ایجاد و اجرا کنیم
۱- چشم انداز
ساختن چشم انداز یک تمرین فکری است
۲- برنامه ریزی
۳- کنترل فرآیندها
۴- اندازه گیری
۵- استفاده از زمان
پایان

محصولات مشابه

بیشتر