امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 100 قانون شکست ناپذیر

برایان تریسی در کتاب ۱۰۰ قانون شکست ناپذیر در زندگی و تجارت، ۱۰۰ قانون کلی برای موفقیت شخصی و کسب وکار را بر اساس تجربیات چند ساله خود و بررسی افراد موفق در تمامی سطوح به دست آورده است.

این ۱۰۰ قانون را نباید به چشم یک کتاب دید بلکه باید همیشه به همراه داشت و بر اساس نیاز، آن ها را مرور کرد. میکروکتاب ۱۰۰ قانون شکست ناپذیر در زندگی و تجارت (The 100 Absolutely Unbreakable Laws of Business Success) درباره تمامی جنبه های زندگی مالی و تجاری صحبت کرده است، از رهبری و توسعه فردی تا تجارت و مذاکره، شما می توانید هر زمانی که به آن ها نیاز داشتید مثلا قبل یک مذاکره نگاهی به قوانین مربوط به آن بندازید تا با دیدی روشن و صحیح وارد آن شوید. حتی می توانید به آن به چشم یک سررسید نگاه کنید و هر روز صبح خود را با بررسی و فکر کردن به یک قانون شروع کنید.

در زندگی و کسب وکار، به راحتی می توان موفقیت را پیش بینی کرد. موفقیت یک رویداد شانسی یا اتفاقی نیست. موفقیت، نتیجه ی مستقیم یک سری قوانین و اصول مشخص است. این قوانین همیشه وجود داشته اند، همان طور که قوانین ریاضیات، مکانیک و الکتریسیته وجود داشته اند. این قوانین جهانی هستند و در بطن دنیا وجود دارند. قوانین مثبت یا منفی نیستند. آن ها توسط افراد موفق با گذشت زمان کشف و مجددا بازکشف شده اند. هر زمان که مردم به این قوانین عمل کردند، پیشرفت داشته اند. بر خلاف آن، هم هر زمان که آن قوانین را نقض کردند، روند پیشرفت و دستاوردشان کند یا متوقف شد. در کل، اگر با این صد قانون زندگی کنید و به آن ها عمل کنید، بیشتر از هر زمان و روش دیگری، دستاورد خواهید داشت.

هر چقدر که از این اصول در تفکر و تصمیم گیری روزانه تان بیشتر استفاده کنید، موثرتر خواهید بود. شما افراد بهتری را جذب می کنید و نگه می دارید، خدمات و محصولات بهتری را تولید می کنید و به فروش می رسانید، قیمت ها را هوشمندانه تر کنترل می کنید، با پیش بینی بیشتری رشد می کنید و با ثبات بیشتری سود خواهید کرد. این ایده ها کار سازند. آن ها عملا در همه جا به درد شما می خورند و تحت هر شرایطی در سیستم تجاری، کارآمد خواهند بود. هر چقدر که بیشتر از آن استفاده کنید، نتیجه ی بهتری برایتان خواهد داشت. هر چقدر که زندگی تان را بیشتر با این قوانین و اصول تطابق دهید، شادتر و موفق تر خواهید بود. یادتان باشد که هیچ محدودیتی وجود ندارد.

برایان تریسی (Brain tracy) یکی از نویسندگان مطرح دنیاست. یکی از معروف ترین کتاب های او در ایران کتاب قورباغه ات را قورت بده است. او در ابتدا باربر یک کشتی بود و به مدت ۸ سال روی کشتی کار می کرده است، اما یک روز به این نتیجه می رسد که با این کار نمی تواند آینده ای داشته باشد و فروشندگی را به عنوان شغل جدید انتخاب می کند.

اما برخلاف تصورش در این شغل هم موفق نمی شود و اوضاع مالی اش بدتر می شود، یک روز در اوج ناامیدی از خودش پرسید که چرا دیگران از من موفق ترند؟ چرا من نمی توانم به چیزهایی که دوست دارم برسم؟ و آن قدر به دنبال پاسخ به این سوال رفت که در نهایت راز موفقیت را فهمید.

او اکنون مدیر عامل شرکت تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه مهارت های فردی فعالیت دارد. او به بیش از ۱۰۰۰ شرکت بزرگ مشاوره می دهد و در سمینارهایی که در سراسر دنیا برگزار می کند با بیش از ۵ میلیون نفر به طور مستقیم صحبت کرده است. کتاب ها و سمینارهای او به بیش از ۲۸ زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروش ترین نویسندگان جهان است. در حال حاضر ارزش شرکت او ۲۵۶ میلیون دلار است و او مشاور مقام های دولتی در آمریکا و کاناداست.

صفحات کتاب :
122

کتاب های مشابه 100 قانون شکست ناپذیر