کتاب 4 ساعت (صوتی و pdf)

چطور با 4 ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 4 ساعت

کتاب 4 ساعت (چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم)، نوشته ی تیموتی فریس راه ها و روش های کاربردی را به شما می آموزد که همانند بخشی از ثروتمندان باشید و سبک زندگی آن ها را داشته باشید. معمولا همه ما دوست داریم بدون این که کار کنیم یک سیستم جریان درآمدی داشته باشیم.

ثروتمندان جدید، سبک زندگی متفاوتی دارند. در میکروکتاب ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم (the 4 hour workweek) می خوانید که چطور این سیستم را راه اندازی کنید و از زندگی به سبک ثروتمندان جدید لذت ببرید. در این میکروکتاب ۴ گام که شما را از فردی معمولی به یک فرد ثروتمند جدید تبدیل می کند را یاد می گیرید.

تیموتی فریس (Tim Ferriss) یک کارآفرین سریالی است. آقای فریس علاوه بر اینکه به ۶ زبان صحبت می کند یک شرکت چند ملیتی را در سراسر جهان از راه دور اداره می کند. او به چیزهای زیادی علاقه دارد و موفق های زیادی در زندگی اش کسب کرده است. از جمله ثبت یک رکورد جهانی در رقص تانگو، قهرمان ملی در کیک بوکسینگ چینی و ارائه یک سخنرانی در مورد کارآفرینی در حوزه های تک و مهندسی برق در دانشگاه پرینستون. مجله های معتبر زیادی از جمله نیویورک تایمز، نشنال جغرافی، NBC و ماکسیم عکس او را چاپ کرده اند. آقای فریس فارغ التحصیل دانشگاه پرینستون است و در سال ۲۰۰۷، ۲۹ ساله شده است.

آن ها متوجه شدند که مبنای ساعت کاری اداری (۹ تا ۵) به خوبی نمی تواند تخیل آن ها را شکوفا کند و به نتایج فوق العاده منجر نمی شود. در نتیجه تصمیم گرفتند زندگی شان را به سبک خودشان سازمان دهی کنند و از مجموعه ای از قوانین نامتداولی پیروی کنند که به آن ها اجازه می داد در هفته کم تر از ۴ ساعت کار کنند اما در یک ماه به اندازه ی پولی که افراد در یک سال کسب می کنند درآمد داشته باشند.

این افراد ثروتمندان جدید هستند. آن ها سبک زندگی سنتی (امروز کار کن و در آینده بازنشست شو) را رها کرده اند و به جای آن سبک زندگی خاص خودشان را دارند که از دارایی افراد ثروتمند یعنی زمان و پویایی بهره ی بیشتری می برد. 4 گام در علم و هنر طراحی سبک زندگی وجود دارد که شما را از فردی معمولی به یک فرد ثروتمند جدید تبدیل می کند.

کتاب صوتی 4 ساعت در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره مند شوید. میکروکتاب ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده اند. شما با شنیدن آن ها همان اطلاعات مفیدی را دریافت می کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می گذارد.

صفحات کتاب :
105

کتاب های مشابه 4 ساعت