× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

کلوب مشتریان

جامع ترین ابزار راهبردی در توسعه فعالیت های بازاریابی

نوع اثر : کتاب

ناشر : نظری

نویسنده :

قیمت نسخه چاپی : 4,000 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 104

رده بندی کنگره : HF5415/525‏‫‭/ن2ک8 1391

رده بندی دیویی : 658/812

شماره کتابشناسی ملی : 2926645

شابک : 978-600-289-024-5

سال نشر : 1391

خلاصه اثر

کلوب مکانی سازمان یافته است، برای برقرای ارتباط دو یا چند نفر که دارای منافع مشترک و با هدف یکسان هستند.

باشگاه معادل فارسی این واژه می باشد، که در سال 1318 خورشیدی از سوی فرهنگستان زبان ایران جایگزین کلوب شد. در این کتاب از هر دو واژه کلوب و باشگاه استفاده شده است.
کلوب در اصل هم به معنی گروهی که دور هم جمع شده اند می باشد و هم در مورد مکان گردهمایی یک گروه نیز بکار می رود.

کلوب در فضای واقعی جایگاهی است که گروهی با هدفی یکسان مانند بازی، تفریح، ورزش و... در آن گرد هم می آیند. معروف ترین و اکثر کلوب ها جهت ارائه خدماتی از قبیل فعالیت های داوطلبانه یا خیریه، سرگرمی و ورزش، فعالیت های اجتماعی، سیاسی و مذهبی و ... راه اندازی شده اند.

در فضای مجازی با گسترش یافتن دسترسی به شبکه جهانی اینترنت ابزاری چون کلوب و باشگاه ها نقش مشهودتری در فعالیت های اجتماعی، تجاری و تبلیغاتی دارند.

کتاب الکترونیکی

12,000 تومان

حجم : 575.6 کیلو بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 104

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

پیش گفتار
مقدمه
درباره کلوب
تاریخچه
کلوب مشتریان
- دلایل قطع رابطه مشتریان با سازمان
چه شرکت هایی نیاز به راه اندازی کلوب مشتریان دارند؟
عوامل درگیر در تشکیل کلوب یا باشگاه مشتری
آمیخته بازاریابی در کلوب مشتریان
بازاریابی رابطه ای
برنامه های وفاداری
- وفاداری جعلی
- وفاداری پنهان
- وفاداری پایدار
تصمیم گیری های اجتماعی
- نرو مارکتینگ
مراحل اولیه راه اندازی یک باشگاه مشتری
تعریف و انتخاب اعضای حلقه ی کلوب
تعیین اهداف کلوب مشتریان
جذب مشتری
شناخت مشتری
حمایت از مشتری
حفظ مشتریان
افزایش سود و سهم در بازار
اعتبار برند
تعریف گروه های هدف، قوانین و سیاست گذاری
بسته منافع کلوب مشتریان
- ترکیب بندی بسته منافع
فهرست برخی منافع و مزایای خاص
ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری
- پرتال
ساختار هزینه
مرحله تبلیغ و اطلاع رسانی
برخی ابزارها برای تبلیغات کلوب
تخصیص منافع
بررسی اثربخشی کلوب مشتریان
- معیارهای سنجش عملکرد باشگاه
توسعه باشگاه
نکات ویژه
مدلهای واقعی
منابع زبان فارسی
منابع زبان اصلی

محصولات مشابه

بیشتر