امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
شما قصد دارید کتاب فوق العاده ی روان شناس مستعد و روشن فکر، دکتر ویلیام جی. ناس به نام «تحمل ناکامی» را بخوانید، کتابی که باید در فهرست مطالعات اصلی هر شخص فرهیخته ای باشد.

ناکامی، موضوعی است که هر یک از ما به نوبه خود با آن تجربه شخصی و شاید تجربه دردناکی داشته ایم. این اثر نه صرفا کتابی برای کمک به خود است که راه حل های سریع و موقتی برای مشکلات پایدار وعده می دهد و نه کتابی از کلمات قصار طلایی که اگر مجدانه حفظ شود منجر به تغییرات سحرآمیز سرب به طلا می شود.

بلکه، این کتاب کتابی است که شما قصد دارید با آن کار کنید. شما نمی توانید فقط پشت صندلی راحتی خود بنشینید و دریافت کننده بی فکر و منفعل چند ورد جادوگری باشید. شما باید از شرکت کنندگان فعال در این استراتژی ها باشید.

همان طور که دکتر کناس بارها و بارها به شما خواهد گفت کلید نهایی برای تغییر عمل است. در این کتاب، نویسنده یک برنامه تهذیب روانی را شرح می دهد که در این برنامه، شما در صورت لزوم درد ناچیزی را در عضلات روانی خود احساس می کنید.

پس اگر منبعی را می خواهید که طرح بسیار مؤثری برای مدیریت ناکامی هایتان داشته باشد، کتاب مناسبی را می خوانید. در این کتاب فوق العاده، نویسنده تحلیل عمیقی از این که چطور ما خودمان را ناامید و سرخورده می کنیم و راهکارهای روشن گری را برای اینکه چطور بتوانیم بر ناکامی های خود غلبه کنیم ارائه می دهد. او از طریق رویکرد آگاهی و عمل خود نشان می دهد چطور می توان بر ناکامی ها غلبه کرد، استرس را کاهش داد و اعتماد بنفس داشت.
کنگره :
BF575‭‬‭ /ن2‏‫‭ن2 1393‬‬
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
3594424
شابک :
978-600-289-217-1
سال نشر :
1393
صفحات کتاب :
263

کتاب های مشابه تحمل ناکامی