کتاب فشرده سازی موفقیت pdf

ارائه ترفندهایی بی نظیر برای رسیدن به موفقیت و بهره وری بالا

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
در صورتی که از سرحد توانتان استفاده کنید، موفقیت های بیشتری خواهید داشت. یعنی می توانید 100 برابر بیشتر از امروز موفقیت داشته باشید، ولی ضعف های طبیعی انسانی باعث می شود توانایی های واقعی ما تخریب شوند.

اگر بدانید کلید کجاست، با از بین بردن این تمایلات غلط، خودتان را روی حالت ابر انسان قرار می دهید و توانایی های کامل و واقعیتان به نمایش در خواهد آمد. باید به شدت خودتان را تحت فشار قرار دهید!

اگر به معنای واقعی به دنبال بالا بردن سطح بهره وری تان در تمام جنبه های زندگی تان هستید، به راحتی از کنار این کتاب نخواهید گذشت. در این کتاب که برگرفته از وبینار "بهره وری دیوانه وار" می باشد، دارن هاردی علل حواس پرتی و نداشتن بهره وری بالا را بررسی می کند.

عللی که در نهایت موجب ناکامی و شکست شما در دستیابی به اهداف تان می شوند. از میان هزاران ایده که برای بالا رفتن سطح بهره وری مطرح شده است، او سه ایده را انتخاب کرده است، نه فقط 3 ایده معمولی، بلکه 3 ترفند فوق العاده که با یادگیری آن ها و به کار بستن آنها سطح عملکرد شما به میزان چشمگیری بالا می رود.

دارن هاردی (Darren Hardy) حدود شانزده سال است که جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی است. هاردی این را نتیجه به کار بردن اصولی می داند که خود در کتاب اثر مرکب درباره آن نوشته است.
صفحات کتاب :
30
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه فشرده سازی موفقیت