امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
همین الان همه آن چه برای رسیدن به مقصدتان لازم دارید در اختیارتان است


اگر از آنچه در زندگیتان می گذرد خوشحال نیستید، تغییر در راه است، اما با شکایت کردن به آن نمی رسید، با ثابت قدم ماندن در مسیر و شکرگزار بودن است که به آن می رسید، شکایت کردن باعث می شود وضعیت بدتر شود نه بهتر، اگر می توانید ذهن خود را آموزش دهید که شکایت کند پس حتماً می توانید به آن آموزش دهید که مثبت نگر هم باشد.

ذهنیت ما به طور طبیعی همیشه می خواهد به سمت جهت منفی متمایل باشد و این باعث می شود که ما همیشه ایرادها را پیدا کنیم اما ما خودمان نمی خواهیم ایرادگیر و شاکی باشیم زیرا می دانیم که این کار خدا را ناراحت می کند.

همه ما فرصت شکایت کردن و ایراد گرفتن خواهیم داشت چون هیچکس کامل نیست، هیچ همسری کامل نیست، هیچ شغلی کامل نیست، زندگی کامل نیست، پس هیچ وقت از این واقعیت خلاص نمی شویم و فرصت های زیادی برای شاکی بودن در مسیرمان قرار می گیرد، اما باید باهوش تر از این باشیم که ایراد بگیریم و در عوض راهی پیدا کنیم که مشکل حل شود نه اینکه فقط از مشکلات شکایت کنیم...

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen)

ویکتوریا اوستین متولد 28 مارس سال 1961 شهر هانتسویل ایالت آلاباما می باشد، او کشیش کلیسای لیکوود در هوستون تگزاس و با جول اوستین در سال 1987 ازدواج کرده است.

ویکتوریا اوستین در نزدیکی مرکز پرواز فضایی مارشال زندگی می کرد، جایی که پدرش، دونالد ایولوف، ریاضیدان جنرال الکتریک، عضو گروه طراحی موشکی بود. در سال 1963، در سن دو سالگی، اوستین با خانواده اش به هوستون، تگزاس رفت و پدرش موقعیت جدیدی را با اداره ملی هوا و فضا (ناسا) به عهده گرفت. او در حومه ی جنوبی هوستون، نزدیک مرکز مأموریت فضایی (که در حال حاضر به عنوان مرکز فضایی جانسون شناخته می شود) بزرگ شده است.

ویکتوریا اوستین در دانشگاه هیستون تحصیل کرد جایی که او در زمینه روانشناسی در حال کار و در تجارت جواهرات مادرش مشغول به کار بود. در حالی که در فروشگاه طلا و جواهر کار می کرد.

فعالیت های جاری

اوستین در سال 2003 وزارت زنان کلیسای لیکوود را تأسیس کرد، جایی که او در حال حاضر به عنوان یک کشیش مشغول به کار است. بخشی از خدمات خود را می توان در یک برنامه پخش یک ساعته در شبکه تلویزیونی Daystar و از طریق اینترنت فعال مشاهده کرد.

انتشار کتاب

کتاب های ویکتوریا در لیست شماره 2 در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز با چاپ 750،000 نسخه، چاپ اول و یکی از بزرگترین نویسندگان آمریکایی در سال 2008 بود.

شرکت شادن پژواک با در نظر گرفتن نیاز مشتریان ویدئوهای ویکتوریا اوستین را به صورت دوبله فارسی و با نهایت کیفیت تولید و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

کتاب های مشابه زندگی بدون بهانه